Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Min vikt den här veckan är helt stilla på 86,6. Inte hänt någonting... Tycker veckorna går bra, men helgerna är svårare. Nya tag!
87 kg här
Veckan gick fort tyvärr stod vågen still så det blev + - 0......85,0 ...Nya tag.....Jag med....
Lämnar in till BL DEvery84 .......... 96.4 Roosan ................94.9 Astie ................ Tessan ...........86.6 sasssyy .....................87 HenrikB ................ EvalenaB .................... Acki ...............85.5
97,5 - Ingen bra period för mig just nu, ska bli skärpning.
Lämnat in EvalenaB ute för tillfälligt då ingen vägningrapport på ett par veckor DEvery84 96.8 Roosan Astie Tessan sasssyy HenrikB 97.5 Acki 85.5
Hejhej:-) Kom med i denna grupp jag, det jag ska göra nu är att rapportera min vikt varje onsdag här eller? :-)
Hej em89 välkommen hit och lycka till..... Jag tror det är så onsdagar...jag har alltid haft fredagar som min vägdag så därför kommer min om fredagar.... Har varit mycket umgänge med vänner och lite för mycket mat så tyvärr blir det + denna vecka nu ny månad och nya tag så jag kommer igen. dagens vikt 86,5....inget bra skärpning.... Ha en skön helg i sommarvärmen....
Har du måndagar som vägdag raporterar du måndagar
Välkommen em89 jag har väglag på måndagar och rapporterar då. Det går upp och ner med min vikt. Ska börja och träna på Itrim på måndag hoppas att det ger resultat.