Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Godmorgon! Min vikt idag 95,0 ha det bra alla. Ni är så duktiga
Vägning efter semestern. 87,5 kg. Bara att ta nya tag.
Har lämnat in till BL
Min vikt denna vecka 85,6 trögt,,,,,
Då kollade jag vikten, plussade efter gårdagens kräftskiva, hoppas att det går att få bort det tills på måndag. Idag ska vi till Koppartälten och äta innan vi ska se och lyssna till Diggiloo i Hagaparken
Vikten hamnade på 95,3 så allt gick jag inte ner. Bara att ta nya tag. Men vi hade trevligt, god mat och Diggiloo var kanon, så nu är det bara att hänga på låset när dom släpper biljetterna till nästa säsong. Lycka till och PEPP på er alla
Måndagsmorgon och vikten hamnade på 95,3, efter kräftskivor, middag på Koppartälsten och sen Diggillogänget i Hagaparken. Vi har haft trevligt. Nu väntar ett pass på Itrim och sen ska jag förbereda en del inför klassträffen här hemma imorgon vi blir 13 stycken.. Lycka till och PEPP på er alla
96,8
Hej! Jag är ny i laget och min startpunkt är 96kg. Väger ni er på Onsdagen eller?
Luminova är med i erat lag!