Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Tack mitt lag Vårgrön haltade länge till slut hoppade en efter en av och ingen som förde över våra vikter till Havet jag tappade nästan sugen och all energi kan utläsa här att ni också har lite problem med överförandet hoppas dock ni är några kvar så vi kan kämpa på. Jag tar nya tag idag så vi ses här i veckan allt stöd behövs. Jag lämnar min vikt på fredagar. Ha en bra dag Acki
Jag läste här att vikten skulle lämnas senast onsdag så då får jag lämna min vik jag hade i fredags 86,0 så blir det fredagar i fortsättningen
Så här ser vårat lag ut nu då eller? Är alla aktiva fortfarande eller hur ser det ut? DEvery84.......... Roosan........... marieros......... Astie .......... Tessan......... ellle sasssyy ………. HenrikB............ EvalenaB ........... Lars13 …….. Acki..........
Välkommen acki, vi får kämpa jag r upp och ner. Men hade jag inte det här såskulle vikten rasa upp ännu mer.
Tack det är samma för mig det går upp lite så går det ner sakta.... Men jag behöver också ha lite press och stöd för att klara av det så vi får kämpa på....
marieros inte på veckor Lars 13 inte ens lämnat vikt sen den kom in i vår grupp Evalena 1 vecka borta är det nog så just nu får vi ta bort marieros, ellle och Lars13 tills vidare
Då gör vi så.
Välkommen acki! Min vikt idag: 87,8, helt klart fel håll. Går lite sådär nu, men hoppas på bättre resultat nästa vecka.
87.6 här. Lite segt nu men har åtminstone börjat sommarjobba nu, med cykling till och från samt mycket spring under dagen. Så det kanske vänder nu.
Dagens vikt 87,7.