Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Min vikt idag var 86,1. På väg åt rätt håll igen!
Vikt: 95,5kg
Lämnar in DEvery84..............95.1 Roosan...............95.3 Tessan.............86.1 sasssyy.............. HenrikB..............96.8 Acki..............85.6 em89................ Luminova.....................(96)
Hej alla!
Åter måndag och vågen visar 94,7 ett minus sen förra veckan. Ha en bra måndag och PEPP på er alla
Lite frågor till er? Skall vi fortsätta i samma lag? Eller skall vi dela in oss i vikten så att alla ligger med samma vikt i samma lag? Något lag är det skillnad på lägst och högst vikt. Ser att jag även fått fråga om att nya i egna lag?
Ingen invägnig denna vecka Utmaningen gick ut förra veckan Nästa vecka är det dags igen
Jag är med,bara höra av dig vilket lag jag hamnar i. Tycker att vi i lag Turkos har c: a 10,0 kg skillnad
Jag kan gärna vara kvar i samma lag, ligger ju i alla fall i närheten av samma vikt. Tycker att det generellt är roligast om man väger någonstans i närheten av varann i laget.
Kolla in om namn och vikt stämmer för nya omgången. Har plockat bort namn och ändrat vikt. Har jag missat nån är det bara att lägga till. STARTLISTA och Startvikt nya omgången. DEvery84..............96,7 Roosan...............94,7 Tessan.............86.1 HenrikB..............96.8 Acki..............85.6 Luminova..................96 Härja.........................83,4