Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Välkommen du också EvalenaB till lag Turkos
Tack, va bra. Då får jag kämpa på. Hur lägger jag in mina vägningar? Här är de i alla fall Start 97,5 v 20 96 Denna vecka 93,1
Det är bara att skriva in veckans vikt här(se tidigare poster) så sammanställer snälla marieros våra vikter till Havet. =)
Tack för ditt svar Astie! Då gör jag så. Kämpa på :)
Måndag igen min vikt 94,8, förstod det eftersom jag har varit på kalas 3 gånger, men det kunde ha varit värre om jag inte hade varit med här. Tänkte mig lite innan jag tog av sakerna valde mellan olika saker vad som var bäst för mig. Nu är jag borta 2 måndagar i rad. Om jag kommer ihåg 3/6 innan jag åker 5.00 så väger jag mig annars blir det inte förrän17/6. Ha en bra måndag och kämpa på lag Turkos
Min vikt idag var 89,1 kg
92.8
Dagens vikt: 87.3 :)
Dagens vikt 92,9... Min resa till Tyskland och diverse godsaker visade sig på vågen... sorry lag Turkos.. Har bara gått ner 0,2 denna vecka, phu.. Går det att få min startvikt i huvudet på tråden?
97.1