Mycket engagerad
161 inlägg
Alla rapporterar sin vikt under denna tråd senast onsdag kl 18.00 jag sammanställer allt och för vidare lagets resultat till havet. Detta är även ett bra forum för att peppa varandra! Detta fixar vi tillsammans, nu kör vi! Lag Turkos startvikter: DEvery84 93,6 Roosan 93,7 marieros 93,2 Astie 90,0 Tessan 92,6 ellle 93,3 sasssyy 94,5 HenrikB. 99,0 EvalenaB 97,5
Astie och marieros: Antar att ni oxå kör lchf? Skönt att veta att jag inte är ensam =) Här går dock inte viktminskningen som jag önskar eller som jag är van vid =( Körde lchf innan min graviditet och gick då ner över 30 kg. Nu heltidsammar jag och kroppen verkar inte vilja släppa ifrån sig vikten jag lagt på mig =( Någon med tips till en desperat kvinna?
Jo, jag äter lchf. Har dock inte varit så strikt som jag trott, om jag ska vara ärlig mot mig själv så nuär det nya tag. Kännerbatt jag inte är i någon sits att ge tips än. Veckans vikt; 89.3
Jag äter som vanligt men har precis börjat prova 5:2 dieten, när man äter väldigt lite två dagar i veckan och normalt de andra dagarna. Har gått bra första veckan i alla fall! Men är nog inte bra att göra det när man ammar. Ny vikt: 90,8
Elle: 30 kg ner med lchf du borde ge mig värsta tipset :) har ätit lchf under flera år och gått ner 10 kg som mest har då tyvärr fallit tillbaka i gamla vanor och gått upp igen :( vill ner25 kg!! Bäst fungerar det när jag skriver allt jag äter undviker mjölkprodukter och ökar det feta produkterna, läste att när man tror att man tagit tillräckligt med det feta så kan man dubbla ! Ha det gott å kämpa på!
92.3
ser med spänning fram emot morgondagens vägning..rapporterar så fort jag kan så kommer det förhoppningsvis med på denna veckas lista... har vi någon "stopptid" för NÄR vi senast kan lämna vikten, det var väl sagt tisdag från början, i biggest-tråden står det onsdag och min vikt från förra onsdagen var ju med på denna veckas lista.. så jag är lite förvirrad faktiskt.... Jag kan åta mig att rapportera in om jag är den sista som väger mig, jag väger ju in mig vid 12.30 på onsdagar hos viktväktarna, men jag har problem att kopiera från mobilen som jag har med mig då (tar ju inte med laptopen dig hihi) vad är sagt för sista tid till "Huvudtråden"??
Det är ok för mig att lämna in vikt på onsdagar också... Brukar lämna in på onsdag kväll! Så sasssyy lämna vikt på onsdagar :) lycka till imorgon:)
oki då är jag med :-) och tack....
Ny lagmedlem i erat Lag. HenrikB
92 kg idag! Har ändrat dag och lagt till tid för sista inlämningarna av vikt :)