Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Hoppade över både smörgåstårtor och smarrigt kaffebröd idag:) Hann iväg på 60 minuters Zumba också. Härligt jobbigt!
Bra jobbat av er. Har varit en hemsk vecka med konferens och kalasanden. Viktuppgång är förmodligen vad som väntar, hoppas att jag minimerat det tack vare bra träningspass igår och idag iaf.
Bra jobbat allihopa!
Härligt jobbat laget! Vi tog vinsten den här veckan också! :)
Bra jobbat alla! Denna veckan har inte varit bra för mej ont i halsen och sjuk dotter... Resultatet : Veckans vikt: 99,4 kg ( +0,4 hg skit också )
Ahaaa va kul vecka 4 vägning i topp vårat lag...Yeaa vi e bäst!
Har jag missat invägningen? Är det inte på tisdagar vi väger oss? Nu känner jag mig helt förvirrad:)
Jo vi väger oss på tisdagar (alltså i morgon) den invägning jag partade om var förra veckans (v.4) resultat som man nu kan se på Biggest Loser sidan se: https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/
Dagens vikt 89.8kg fortfarande går det nedåt -1,2kg!
Dagens vikt 92.0 kg. - 1.5 kg :)