Mycket engagerad
196 inlägg
Startar upp en ny tråd inför denna utmaningsperiod. Om alla rapporterar in vikt senast Onsdag 12:00 så kan jag sammanställa och lägga in i BL tråden. Blir lättare för Havet så! Lag VårGrön: acki 86,5 Gela71 94,0 ASE6 73,0 jennnyc 90,9 Luminowa 97,0 Anita49 85,4 Tessan79 85,7 Emira 83,3 Razmusse 79,0 Emmsans 85,4
Veckans vikt 94,0 pepp till er alla där ute som kämpar!
LCHF gör skillnad: 94,0kg (ner 1,8kg)
Hej! Tyvärr 83,4 :(
Ursäkta att jag är sååå sen! Min son har tagit studenten denna vecka - fullt upp! Och tyvärr upp, 74,5kg.
På´t igen till nästa vecka. Skickar pepp till Anita49 och ASE6
ASE6 la in din vikt i BL tråden!
Tack Havet! Det går uruselt för mig nu - upp igen denna veckan, 76,0kg. Jag SKA ta mig i kragen ordentligt nu. Men det är tyvärr så här med mig, har gått jättebra sen årsskiftet. Sen när jag är nästan framme vid målet så släpper jag fokus av någon anledning. Men det har varit mycket nu med en son som har tagit studenten och ska åka till Spanien på språkresa i 1månad nu på söndag. Det är svårt för en mamma - han har aldrig varit borta så länge - jobbigt att acceptera att ens barn börjar bli vuxna... Tur att ni alla finns här så man känner stöd, tack!
ASE6 känner igen mig, min dotter åkte till Spanien 1 månad sedan till Australien 1/2 år för studier tyckte det var hemskt men hon fick en fin tid och växte tiden går fort så gläds åt sonen även om det blir en liten tår.... Du har stöd här med vikten vi kämpar alla så gott det går......
Veckans vikt 84,7 äntligen under 85 sååå skönt.....
Jag har totalt fastnat nu igen. Står stilla på 78 kg! Tufft nu med studenter, skolavslutningar, födelsedagar och så blir det midsommar också:) Fokuserar på träningen och låter vikten vara en bifråga just nu!