Veteran
8081 inlägg
Utmanar er på att försöka göra av med c:a 2000 kcal/ vecka. 2000 är målsättningen, men det är ju inte alltid man kommer upp till den. Tyvärr är det svårt att göra tabeller här, så jag kan inte lova att göra någon sammanställning och det är ju ingen tävling! Pepp kram
Jag som tänkte rapportera lite av dagens motion också. men det kan kvitta. Nya tag nästa vecka, och min utmaning får väl bli att komma över 3000 kcal.
Ja hade oxå tänkt rapportera dagens motion...funktionell step. Blandning av step och styrka....det blev 186 + 335
Jag räknar min motion från månd-söndag.Start31/1-6/2.Söndagar är min väg dag. Denna vecka blev det inte så mycket.Jag kommer igen.
Jag var lite snabb tydligen. Vi kan bestämma att jag gör sammanställning på måndagar i stället OM jag gör någon - har inte lovat att göra det. Varför inte berätta Mait vad du kom upp till???
Nästa söndag-onsdag är jag bortrest, så då blir det ingen sammanställning och jag döper om den nya tråden till " Motionsutmaning, 2000 kcal under vecka 5 och 6". Kämpa på!
Ska kolla.... Med gårdagens aktiviteter (promenad, crosstrainer och styrketräning) blir det totalt 3604 kcal denna vecka. (Jag är imponerad själv. Har gått från 0 till 100 i motion, och nu verkar kroppen aldrig få nog :-) )
Ny uppdaterad sammanställning i min blogg igen. Peppkram!
Dagens träning 756 promenad trimcykel cykel mage plankan armar
Jag har startat en ny tråd där vi kan rapportera resultat för vecka 5 och 6, den heter " Motionsutmaning, 2000 kcal under vecka 5 och 6". och ligger under träning och motion.