Hej Ny här och vill starta en utmaning. Mina kilon säger inte så mycket, snarare säger de att allt är okej. Men det är det då INTE. Jag ser ut som en Sumobrottare, har större buk än bystmått. Okej, jag lider av IBS och hypotyreos (låg ämnesomsättning). Men just därför måste jag se upp extra mycket. Jag svullnar upp kring magen, så mitt midjemått är tjusigt nog hälften gas och hälften späck. Men även en dag då magen inte är svullen pratar vi midjemått kring 90. Inte okej. Undrar om det finns fler som är intresserad av att följas åt i en tråd där vi inte stirrar oss blinda på kiloraset, utan främst midjemått? Givetvis är kilon också intressanta, som komplettering! (De följs väl åt får man anta). 7/1 Totteti: Längd: 168, Vikt: 70 kg, Midjemått: 90-100, Höftmått 102, Bystmått: 88 Väl mött hoppas jag.
På gång
16 inlägg
hej står fortfarande still i midja o höft konstigt för har gått ner nedan starten. hälsn yrla
Jag har slutat gå ner i vikt. Dessutom fått ibs-skov på grund av fel kost...attans att man måste vara så hård mot sig själv....det straffar sig direkt om jag äter till exempel tomater eller pasta...men har blivit ganska mycket bjud-mat som jag inte "kunnat" tacka nej till senaste två veckorna. Så mitt midjemått är väl upp emot 100 cm idag igen. gaser och vatten. Men det är tyvärr så det börjar för mig...jag blir deppig och tänker men gud så tjock jag är, sen börjar jag tröstäta och snart är det inte bara ibs-svullnad. Kämpa på allihop!!! Jag ska verkligen försöka se till att det här inte "sätter sig" utan går att få bort...vätskedrivande...ja, får hitta på något.
hejtotteti ja jobbigt med ibs har jag också. Hoppas du får ordning på det. hur går det för dig nu? hälsn yrla
Här har det också varit jobbigt och har säkert gått upp igen,känns på kläderna ,dessvärre. Hemma efter konferens denna veckan,så på måndag väntar in-vägning och mätning. Nu vill jag inte vara tjock längre!
hej nu har ja minskat 2 cm i midjan konstigt för gick inte ner denna veckan, förstår ingenting men är ju ändå bra att det har minskat. Nu kör vi prfyrja börja med morgonpromenader idag, hoppas det gör susen.hälsn yrla
Jag ska damma av crosstrainern imorgon,skaffa ett träningskort i simhallen och även jag börja med promenader förutom den dagliga skötseln av hästarna och ridning av bägge. Sedan är det slut med godisätandet,så nu gäller det att kämpa på! Pepp till alla er andra också!
Gjorde en nystart i måndags med 5 pluskilon och 98cm i midjan, Det här går inte längre... Slut med all choklad och kakor,mer motion och mindre portioner står på programmet. Trivs inte alls med min kropp... Kan vakna av att jag har legat illa och har ont i bukfettet.Det hänger ju en massa löst på magen av någon anledning!?
Åh, superglad åt resultaten. Har stannat i vikt på ca 65.5 kg, men... Midjemått: 7/1: 90-100 cm 27/3: 75 cm Höftmått: 7/1: 102 cm 27/3: 97 cm Bystmåttet var idag 93, och jag har inte opererat mig, så jag måste ha slarvat rejält...tror att det var en estimering som var lite för liten sist.