icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Back to School

Mycket engagerad
330 inlägg
31 juli 2011 09:52

Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    7 september 2011 18:35

Några saker i tur och ordning. Först och främst, jag är så ledsen för din skull Mufflon. Har själv förlorat hundar och vet vad ONT det gör. Men det är den sista kärleksförklaringen man kan ge sin hund, att låta den somna in innan lidandet blir för stort. Sedan till min andra sak på agendan. Jag vill påminna alla om att samtliga på den här sidan gör detta på sin fritid. Jag är så tacksam mot Mufflon, Havet och andra medlemmar här inne och tar sig tid att starta alla dessa roliga utmaningar. De lägger ned så mycket tid och arbete på detta och de har absolut inget för det! Men det finns ju ett liv utanför internet också och det måste också få ta sin tid och då tycker jag inte att man ska klaga om en lista inte uppdateras exakt på dagen då och då. Istället ska vi vara tacksamma för att det finns de eldsjälar som orkar ta tag i detta! Stor eloge till dig Mufflon och en stor kram i din sorg!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    7 september 2011 18:56

Så var den äntligen här! https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-5 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-5 Ska sätta larmet på mobilen nästa vecka för att påminna mig, det är betydligt svårare att komma ihåg när jag själv inte kan väga mig och vara med :)

• Veteran
    1230 inlägg
    7 september 2011 19:04

men bäst du ändrar mig för vecka 4 så att hur mkt vi gått ner stämmer

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    7 september 2011 19:15

GRATTIS blifast och alla andra som kämpar !!!!

• På gång
    14 inlägg
    7 september 2011 19:20

får jag inte vara med på listan? Jag skrev ju in min vikt den 3/9. tror jag finns med på sidan 22 eller 23.. :( hade ju gått ner 1.1kg...

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    7 september 2011 19:21

Nu menar jag inte att göra mig ovän med någon, men känner att jag vill flika in en sak. Har ni läst Mufflons inlägg där hon berättar anledningen till att listan inte har uppdaterats? Ha lite överseende med att hon just nu har betydligt viktigare (och väldigt jobbiga) saker att lägga sin energi på.

• Mycket engagerad
    375 inlägg
    7 september 2011 19:21

Grattis Blifast! Kan bara hålla med Kimsi, vi ska vara tacksamma att mufflon gör detta och inte gnälla om hon inte alltid hinner lägga ut listan direkt. Det finns faktiskt viktigare saker i livet som måste få gå före ibland.

• På gång
    14 inlägg
    7 september 2011 19:26

ber om ursäkt. jag gnäller inte, upptäckte detta bara..... Sorry.........

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    7 september 2011 19:27

kan faktiskt ha förståelse för er båda två....

• Veteran
    1092 inlägg
    7 september 2011 19:44

jobbigt med hunden Muffolon :-( Känn ingen stress över listan. Ibland kommer saker i livet som är viktigare. Och tack för allt jobb du lägger ner! Själv är jag glad att jag kom med på 10 i topp :-)