icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Back to School

Mycket engagerad
330 inlägg
31 juli 2011 09:52

Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    7 september 2011 20:46

sååå glad att vara på top tio!!! grattis till vinnaren och Mufflon tat lungt =)

• På gång
    14 inlägg
    8 september 2011 08:07

Hoppar av denna utmaning, och fortsätter med min egen utmaning, med personliga belöningar.. Lycka till.

• Veteran
    5155 inlägg
    8 september 2011 08:17

Grattis blifast, emmalena och alla ni andra som har tappat vikt under veckan !!

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    8 september 2011 09:39

Grattis alla kämpande! Gläds åt Er andra som lyckas, när jag själv är i jobbig period och inte känner mig så lyckad.

• Mycket engagerad
    375 inlägg
    8 september 2011 10:22

Ny vikt 68,8 kg dvs - 0,1 kg. inget vidare resultat :(

• På gång
    17 inlägg
    8 september 2011 11:20

Hoppar av denna etapp men jag kommer nog tillbaka till nästa ;) Lycka till alla :)

• Mycket engagerad
    375 inlägg
    8 september 2011 14:50

Jag kommer inte att kunna rapportera in någon vikt nästa vecka då jag är bortrest. Hoppas det är okej :)

• Veteran
    1092 inlägg
    8 september 2011 21:26

Veckans vikt: 76,3 kg Kommer förmodligen inte hinna rapportera morgondagens vikt därför lämnar jag idag

• Veteran
    7560 inlägg
    9 september 2011 08:30

Vikt: 94,5 kg Ett hekto ner. Hoppas jag snart får klartecken av naprapaten för lite mer motion i form av raska promenadre, stavgång och vattengympa. Jogging får jag nog avvakta längre med.

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    9 september 2011 08:46

Veckans vikt 73.4, det ser ut som en ökning men är faktiskt en ny trend ner. Förra veckan var nog en glädjevägning. Eftersom jag har börjat träningen på allvar så hoppas jag att detta är en trend på riktigt!