Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Näst sista veckan, ny lista. För en gångs skull i tid på denna etapp. :) https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-6 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-6
Fast där står det att min förändring är 0, men det stämmer inte. Jag har gått ned ett par kilon, så någon förändring borde det väl vara. ;)
Hej! Jag hoppas att det går bra för er. Jag var med i några etapper men har inte varit med i denna etapp av olika skäl. Jag är mycket intresserad av att vara med nästa etapp, om det blir en ny alltså. Jag läste länken ovanför och känner tyvärr att jag inte har tid och kraft att vara den som drar i det hela men hoppas att någon annan orkar och vill. Tack mufflon för all tid och energi du lagt ner, det betyder mycket! Kram
mufflon: å va tråkigt att Du inte orkar mer för Du har gjort ett kanon jobb och den här utmaningen har jag verkligen gillat !!! Har dock bara varit med denna etapp och är jätte laddad för ännu en, hoppas verkligen någon annan tar över !!!! Inte nog med att denna veckan sporrade lite extra när jag märkte att jag hamnade överst :))))) *SMILE* inte lite mallig :)
Mufflon, håller med vriga, du har gjort ett kanon jobb och jag har den allra största respekt för att du väljer att stanna efter denna etapp. Det är viktigt att kunna säga nej också ;) Jag kan tänka mig att ta över stafettpinnen om ingen annan redan har hoppat på. Hör av dig till mig i så fall.
GRATTIS (vi måste alla förstå att mufflon haft mycket den senaste tiden och att man inte kan tänka på allt.... det ä så lätt att skriva o tänka när andra sagt nått ,men om det inte blir rätt för en själv så känns de ju inte så bra..eller
Hej på er alla! Tusen tack Mufflon för alla etapper Du fixat! Utan dessa utmaningar hade jag aldrig varit där jag är idag med min viktminskning. Jag fortsätter gärna vara med i fler etapper framöver. Superbra, Gittan52 om du vill ta över!!!!!! Jag är på väg åt helt fel håll med vikten just nu. Att ha en ny etapp att se fram emot kan förhoppningsvis sporra mig en del. Man vill ju liksom hänga med i "gänget":-) Ser fram emot nya utmaningar.
Tack Mufflon för allt det arbete du lagt ned. Imponerande att du orkat så länge som du gjort. Känns jättebra att du Gittan52 anmäler ditt intresse av att ta vid. Jag kommer definitivt försöka hänga på året ut i alla fall. Jag har varit med ända sedan starten och ser fram emot att få ta del av ännu några etapper.
82 idag Har inte varit med så länge men tråkigt att du slutar
Jag har inte varit med i några av etapperna förut eftersom jag blev medlem här efter att nuvarande etapp börjat, hade dock tänkt att anmäla mig till Höstracet som kommer efter denna etapp. Du har verkligen gjort ett kanonjobb med denna utmaning Mufflon och jag har full förståelse för att du väljer att stanna efter denna etapp. Du ska verkligen ha en eloge för det jobb du lagt ner :o) Även om man brinner för detta och gärna gör det på sin fritid så tycker jag att det ibland borde vara pressande att alltid ha ansvaret själv att man måste få ut listan i tid, så gittan52 om du behöver en backup någon gång ibland när du har ont om tid, ska resa bort eller är sjuk så hör av dig så hjälper jag gärna till om jag kan. Excel är inga problem.