icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Back to School

Mycket engagerad
330 inlägg
31 juli 2011 09:52

Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    15 september 2011 10:30

Kanon att det verkar vara några som tar tag i detta efter Mufflon:-) I morgon är det vägdag, attans om jag inte ska ha gått ner mina uppkilon sen förra veckan och gärna lite till, nu är jag på G igen!!!!

• Veteran
    6812 inlägg
    15 september 2011 10:59

Ny vikt 95.7 kg Tack mufflon! för allt arbete du lagt ner här!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    16 september 2011 07:19

gittan52 och nysommar; Tack så mycket för att ni vill ta över, ni får bestämma er emellan vem som ska hålla i det, men det är nog inte en dum idé att vara två, ta varannan vecka eller varannan etapp eller nånting. Det där fixar ni på ett bra sätt, det är jag säker på. Jag skulle behöva mailadress till er så att jag kan skicka excel-dokumentet, login för sammanställningssidan osv, för jag tror inte jag kan bifoga filer här på matdagboken. Och sen det första ni behöver göra är att lägga upp en anmälningstråd, kanske en idé att flytta fram etappstarten till den 25:e istället så att folk hinner se tråden. Än en gång, tack så mycket för att ni tar över, det är kul att se att det fortsätter, och jag vill nog gärna vara med och tävla även om jag inte håller i det längre.

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    16 september 2011 07:22

Veckans vikt 72.7 :)

• Veteran
    1092 inlägg
    16 september 2011 08:06

Veckans vikt: 75,9 kg Trodde inte jag gått ner så jag är glad :-) Vill passa på att tacka Mufflon för ett kanonjobb! All tid, energi du lagt ner! Guldstjärna till dig! Och tack gittan52 och nysommar, tack för att ni tar över! Stjärnor till er också! Ha en bra helg alla!

• Veteran
    1092 inlägg
    16 september 2011 08:52

just ja, detta är sista veckan, hade jag glömt :-)

• Veteran
    7560 inlägg
    16 september 2011 09:05

Mufflon, nu ska du ha fått min maildrass :) Tyvärr får jag meddela att vågen visade 0,5 kg upp denna vecka. :(

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    16 september 2011 09:10

mufflon har skickat dig min mailadress, nu lägger jag upp en anmälningstråd för nästa etapp Häng på nu och kämpa tillsammans :o)

• Veteran
    7560 inlägg
    16 september 2011 09:11

Vad kul nysommar, att "jobba" ihop fast vi inte känner varandra ;)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    16 september 2011 09:38

Tycker jag med gittan52 :o) alltid kul att lära känna trevliga människor!