Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Mufflon, du missade min slutvikt. Skrev den i lördags, låg på 54,3 kg. Sida 67. :)
Grattis Metda för veckans vinst! Och jättegrattis till Mumma! Riktigt snyggt jobbat!
Oj, vad roligt att vara bland dem som blir speciellt "nämnda":-)Största vinsten är givetvis min viktnedgång som känns otroligt skön, men i alla fall kul att bli lite extra uppmärksammad. Nu tar vi tag i nästa utmaning! Lycka till allihopa i nästa etapp.
Grattis mamma!! Det har du verkligen förtjänat, och snygg är du nu också ;-) Grattis till alla som lyckats gå ner under denna etappen, vissa mer än andra., Blev väll inte viktraset jag hade hoppats på själv, men det tar vi igen nästa etapp nu!! Kram på alla hjärtans dag
Tack till er ALLA.......som ja sagt innan så blir man väldigt peppad att vara med här.......så häng på nu,alla gör så gott den kan :-))
Hej mufflon. Såg lite sent att du måste ha missat min vikt. Slutade på 90.0 kg, står på sidan 67. Gör ju inte så mycket för det viktiga är ju att man själv har koll. Måste bara kolla så att jag finns med på andra etappen. Grattis alla till era fina resultat!
Får man fråga vad du vann för något mumma? ;)
jaa...........det får du gärna fråga,men ja har inget svar ännu !!
Undrar vad det blir... undrar om mufflon vet, eller om det bara är Johan som vet än så länge ;)
Tryckfelsnisse har varit framme.. Eller snarare är det så att jag har missat någras invägningar nu sista veckan.. oops! Jag har lagt till viopets och Schnigels vikter i listan nu, och det här påverkar hela listan lite.. Det visar sig nämligen att Schnigel har gått ner 2,51% och egentligen är veckans vinnare... Ursäkta min miss! Vad gäller priset för hela tävlingen ryktas det om ett par biobiljetter, men Johan får naturligtvis ha sista ordet där. Har i alla fall berättat vem som vunnit, så det kanske dyker upp ett mail i mummas låda snart... Vem vet? Har frågat om de är villiga att sponsra resten av etapperna också, men inte fått nåt klart svar än.. inväntar mail...