icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• Nykomling
    4 inlägg
    1 januari 2011 14:03

Tack detta är precis vad jag behöver!! Här är min startvikt för denna tråd : 80.1 kg Aloneq

• Nykomling
    4 inlägg
    1 januari 2011 14:10

Ett sånt bra initiativ! Passar mig extra bra eftersom jag ska börja mitt nya liv NU! Inte bara för att det är ett nytt år utan för att det är nödvändigt för mig att komma åter till livet efter en långvarig utmattningsdepression som ledde både till kraftig viktuppgång och arbetslöshet. Min startvikt är skamligt nog 88 kg/Beth

• Mycket engagerad
    333 inlägg
    1 januari 2011 14:16

Tack så mycket Mufflon för ditt engagemang och tack så mycket Johan för priserna som ska ordnas! Jag känner mig väldigt peppad på detta! På måndag kommer min startvikt och sedan har jag söndagar som rapporteringsdag (senast kl 12). Lycka till alla och åter igen: TACK till Mufflon och Johan! :D

• Utmärkt medlem
    549 inlägg
    1 januari 2011 15:16

Jag väger in mig i morgonkväll eller 3:e på morgonen.. tänkte ha måndagar som vägdag, så då rapporterar jag varje måndag alltså?? eller ska jag väga mig NU och rapportera igen på måndag och sen måndagar efter det? Är lite seg i hjärnan efter nyårsafton.

• Utmärkt medlem
    612 inlägg
    1 januari 2011 15:30

Hej min startvikt för denna tråd är 85,6. Jag blev så glad för har gått ner sedan jag vägde mig sist här på matdagboken. Nu hoppas jag gå ner mera. hälsn yrla

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    1 januari 2011 15:59

Min startvikt 99,0

• Nykomling
    3 inlägg
    1 januari 2011 16:29

Jag hänger på ! :D Startvikt - 61.1 kg Novi

• Nykomling
    3 inlägg
    1 januari 2011 18:03

Jag är med! Min startvikt: 61 kg

• Mycket engagerad
    119 inlägg
    1 januari 2011 18:09

Halloj! Jag är med. Jag står kvar på 74 kg, vilket jag gjort de senaste 5 åren. Nu har jag börjat att äta lite mer/oftare så något hekto har försvunnit, men jag fjantar inte med den lilla viktminskningen, utan är med i tävlingen med start 74 kg. Kramar och lycka till!

• Nykomling
    3 inlägg
    1 januari 2011 18:14

Hänger med väger mig måndag!!!!!!!!!!!3/1 passar mig perfekt...............