Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
halloj va bra! Jag vill åxå vara med! Jag väger in mig imorgon bitti! Bra initiativ! Nu jäklar smäller det eller hur :-D
startvikt idag: 82,6.
Jag hänger osså på. Har inte varit här inne på länge och behöver nu ta nya tag igen. Min startvikt är 79,3 kg
Hejsan roligt med en utmaning jag hänger gärna på om jag får ska ta tag i detta nu =) Min startvikt är 92kg
Jag hänger jätte gärna på här. Min start vikt är på 87 kg...
Ska såklart va med! Har en morot att gå ner 12 kilo o får sedan åka till Skottland om ja är snäll! ;) Väger in mig imorrn morra ;)
Hej, Här kommer min startvikt, 77,5 kg, jag har nog gjort som många andra dragit på mig lite extra under julen men nu är det slut med det. Nu kör vi!! mufflon, vill du leta efter veckans vägning här eller vill du ha det på ett mail??
Hänger på jag med, startvikt 90,3 kg. Det ska bli kul med en liten utmaning.
jepp.. nu vägde jag mig.. så min startvikt blir 99,5 kg
Jaha, då var jul och nyår över... Starvikt 100,2kg