Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
God morgon startvikt 77,3! Nu är vi på gggggggggggg
Min start vikt blir 96,4 kg
Godmorgon..... startvikt här blir 83,5 kg och nu skall det bara bli mindre....
God morgon. Låter som en kul utmaning. Vågen sa 88,3 idag
Min startvikt är 72 kg, hoppas det går att öka motivationen nu så här efter helgerna. Tack för att du håller koll på oss mufflon!!
Min startvikt är 96,6kg. Väldigt förvånad över att jag inte gått upp mer under jul och nyår. Men nu är det verkligen dags att ta tag i det hela!
Dagens vikt 59,2. Nu kör vi så det ryker!!
Jag är gärna med och min startvikt är 52,7 kg. Det kanske verkar lite, men det är ca 4 kg mer än i somras och alltså inte bra för mig. Känner mig grymt motiverad att få kämpa tillsammans med er.
Dagens vikt är 55,7 kg
jag har haft en hemsk period och nu är min vikt uppe i 91,2.. känns inte bra.. men kör en rivstart från o med i dag och så får v se hur det går!