icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Fin till Alla Hjärtans Dag

Mycket engagerad
330 inlägg
31 december 2010 16:27

Här kommer då äntligen rapporteringstråden till Viktutmaning 2011. Vi väger in oss senast den 3 januari och sen rapporterar ni in er vikt en gång i veckan för en liten utmaning där vi ser vem som kan gå ner mest. Vinst finns tyvärr ingen mer än äran och så klart att man går ner i vikt! Varje söndag kommer jag att sammanställa våra vikter för den gångna veckan, men man kan alltså rapportera vilken dag i veckan som helst, mån - sön, senast kl. 12.00 på söndagen. Utmaningen slutar till Alla Hjärtans Dag och den sista sammanställningslistan kommer alltså söndagen den 13 februari. Då kommer också en slutgiltig vinnare utses, vem som har gått ner mest under hela utmaningen. Eftersom vi alla har olika mycket vikt vi bär på och är på olika stadier i vår viktminskning så blir det mest rättvist att räkna procentuell nedgång. Så här kommer listan att se ut: Deltagare..........Vikt..............Förändring...........%-förändring Mufflon..............106 kg........-1 kg.....................-1%............... Det är alltså den som har högst procentuell nedgång varje vecka som är veckans vinnare. Lycka till allihopa!

• Engagerad
    88 inlägg
    6 februari 2011 11:14

denna vecka blev det 86,7

• På gång
    13 inlägg
    6 februari 2011 11:28

Går inget vidare här.. Förkylning from hell, så ingen träning o äter mest glass :( upp i vikt igen... 81,7 kg :(

• Veteran
    7560 inlägg
    6 februari 2011 11:31

102,5 :( Jag ska ta ett allvarligt snack med mig själv!

• Engagerad
    80 inlägg
    6 februari 2011 11:51

87,8 kg här. Så samma vikt som förra veckan, ingen större överraskning har gått sådär i veckan. Men pepp, pepp för ny vecka.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    6 februari 2011 12:35

Veckans lista kommer här! https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/etapp1/vecka-5 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/etapp1/vecka-5 Glöm nu inte, när ni rapporterar under veckan som kommer, att om ni har anmält er till nästa etapp så skriv in vikten även i den tråden. Nu är det bara en vecka kvar tills vi utser vinnaren. Johan pratade ju om att matdagboken.se skulle sponsra med någon sorts pris. Fick ett mail av honom för ett par veckor sen, men sen har jag inte hört nåt, så vi får se vad som händer.. :) Hoppas ni alla har haft en bra vecka och att nästa vecka blir ännu bättre! Pepp!

• Mycket engagerad
    167 inlägg
    6 februari 2011 16:22

Erkänner, glömde invägningen den här veckan men å andra sidan hade det gjort varken till eller från då jag står kvar på samma vikt.

• Mycket engagerad
    152 inlägg
    6 februari 2011 16:30

Ojojoj! Bara en vecka kvar, då gäller det att lägga på ett kol om man vill vinna :-). Nej, allvarligt talat så är det viktigaste att jag går ner i vikt. Skulle man råka vinna är ju det en bonus men hela etappen är ju redan kört för min del tror jag så jag får väl satsa på att ta den sista veckan istället! ;-). Utmana mej gärna! Hahaha, som sagt, jag är nöjd om det går neråt för mej denna sista vecka. Lycka till allihop.

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    6 februari 2011 18:47

grattis till dej "camlu2.".....och tack till dej "mufflon" känns inspirerande att kolla här varje söndag..........nu kör vi sista veckan i denna etappen.... pepp pepp

• På gång
    45 inlägg
    6 februari 2011 21:43

Ledsen att jag inte raporterat in vikt idag mufflon, sovit borta och utan våg :/

• Veteran
    6812 inlägg
    7 februari 2011 10:50

Ny vikt 91.9 kg