Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Ica70: 70,9 kg
79,1 Fortsätter tyvärr uppåt men vågar inte hoppa av från utmaningen och detta forum med risk för att spåra ur totalt.....
Min våg har gått sönder =( Men jag smygvägde mig igår så jag kör på den vikten; 92,0 kg.
Det är så inspirerande att sammanställa allas vikter :) Inget går ju som på räls och det är ju bl.a. denna utmaning ett bevis på. ireneq, så rätt du tänker! Att stanna kvar i utmaningen är en utmaning så god som någon! Då bevisar du i alla fall för dig själv att du verkligen vill förändra något. Kanske kan någon av allas bloggar (för ni bloggar väl?) ge dig lite extra motiovation. Vi har ju några veckor kvar och du kanske i alla fall kan lova dig själv att hamna på utgångsvikten när vi går i mål. Kram!
vikt: 70,7 kg. Inte kul :(
Va härligt det är när man får energi till att röra på sig, vilket i sin tur leder till att man tar tag i saker!! Ännu en vecka har gått... Inget sötsug, men massor av energi:)).kom igen nu alla halloweenare!!! Veckans vikt 83.9 kg:))
Blev plus denna vecka :( antar att förra veckans minus var för bra för att vara sant... Vekcna vikt 81,7
Tyvärr ett plus upp till 74,5 kg :(
Vikt denna vecka: 66.6 kg (-1.4) :D
Fortfarande 66,1 kg