Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Efter en dålig mat och motionsvecka är jag MYCKET GLAD för ett stillestånd....... 80 kg fortfarande.
109,0 kg (-0,5) Lite ner iallafall...
94.2 kg (-2,5) Känns superbra! :)
Grattis alla ni som gått ner. Själv har jag vandrat upp igen till 73,0. Men jag ska ner till under 70 innan denna period är över. Så nya tag är det som gäller nu.
Skitvecka +-0kg=92,4! Dags för nya tag...
Lite upp denna vecka, dåliga matplanering i flytten.. 68.7
Jätte glad! vågen visade 86,7 kg idag. -1,6 kg på en vecka det har inte hänt på länge ,men som sagt nya träningsrutiner och fingranskning av kalorier gav resultat den här veckan. Kämpa på alla ni som går mer upp än ner i vikt jag är själv sådan i vanliga fall ,men nu har jag bestämt mig! utan den minsta tvekan i mitt huvud :jag ska ner i vikt ,det kommer att ta den tid det tar MEN JAG GER MIG INTE!! (samma känsla fanns när jag slutade röka för ca 10 år sedan). Mitt nya motto är:" Gjut ditt mål i betong,men lägg vägen dit i sand" Så var bestämd med vad du vill men inte hur du tar dig dit! Kram
59,2
95 kg ,hurra!!
121,7kg -0,3kg inte mycket men ner i alla fall :o) Massor med pepp till alla!