Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Här går de lite som de vill... lite upp igen :((( 68,9
Sakta men säkert -0,2 =92,0kg!=)
Många glada miner och några mindre glada... men vi har en vecka till på oss. Inväntar ytterligare 15 rapporter under kvällen innan jag sammanställer i morgon.
66.2
Veckans vikt: 79,3kg en liten förbättring iaf ;)
står still +-0 86,5
Jag tänker tacka för mej vad det gäller denna utmaning nu. Känner inte riktigt att motivationen och engagemanget är vad det borde just nu. Har varit med ända från starten och utmaningen har i alla fall hjälpt mej att inte öka i vikt under året och det ska ni alla ha stort tack för. Mest kanske Mufflon som startade det hela men nu också Gittan52 och Nysommar. Ska försöka hitta en bra form för viktnedgång som fungerar för mej och ha nästa år som start (igen!!!). Men denna gång ska jag redan nu börja planera för hur jag vill ha det. Lycka till allihop och jag vet att många av er kommer att få ett helt fenomenalt resultat när året är slut.
-0,1 denna veckan...
Då är vi 40 tappra kämpar kvar. Jag skickar sammanställningen till nysommar som uppdaterar hemsidan under morgondagen eftersom hon är utan dator hemma just nu. Anmälningstråden till Julutmaningen ligger ute nu och startvikt till den ska lämnas i den tråden senast lördag nästa vecka.
Glömde helt bort rapportera igår. Tråkigt. Hakar på julutmaningen med ny energi!