Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Slutvikt blev 78,9kg
Slut vikt 82,1 kg. Tack Gittan52 och Nysommar för allt jobb ni lägger ner på oss!
Slutvikten blev för mig 68,9 kg. Minus 0,9 även denna vecka, helt okej! Även jag vill passa på att tacka Gittan52 och Nysommar för att ni tog över utmaningen, jag uppskattar verkligen allt jobb ni lägger ner.
Min vikt denna lördag är 68,9... Men nu när fy fått ordning efter flytt så skall motion och mat fixas... har iallafall gjort matplanering... Håller med Aradil ni gör ett jättejobb...uppskattar att vara med i dessa utmaning..
68.1
Hej allihop Nu är min dator lagad igen så imorgon uppdaterar jag hemsidan som vanligt med finalen av Halloween och startvikterna för Julkalendern. Omläggning av hemsidan som sådan till jultema blir under Måndagskvällen :o) Tyvärr har två veckor utan dator, så jag inte har kunnat lägga in vad jag ätit i Matdagboken, gjort att det inte gått bra för mig alldeles för mycket har slunkit ner :o( suck upp 2,3kg och slutar på 124,3kg.... Men men det är bara att ta nya tag :o) Massor med pepp till alla som kämpar tillsamans!
Välkommen tillbaks nysommar :) Hoppas din dator håller sig frisk nu framöver!
Den är bara 6månader gammal och inte jättebillig heller så jag fick väl ett måndagsexemplar :o)
veckans vikt: 72,7
70 kilo är min slutvikt!