Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Hej allihop, jätteroligt att så många vill vara med och kämpa! Inga ny anmälningar till Höstracet kan tas emot utan etappen har startat. Om du missade denna etapp är du välkommen till etapp 7 - Halloween, som startar den 30 oktober. Anmälningstråd kommer ca en vecka innan att läggas ut. Jag har nu uppdaterat hemsidan med gittan52 sammanställning av era startvikter. https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Fin bild på hösten
Otroligt fin sida. Fick sköna höstkänslor med alla vackra färger. PeppeKRAM till alla!!!!
Ja, jättefin sida :-) Kul med diagrammet också, nu gäller det att kämpa :-)
Vad ni kan! Ska bli kul att starta racet! Jag har fått bättre resultat än jag förväntat mig de veckor jag varit med i matdagboken, nu hoppas jag på ännu bättre!
Jag är taggad ut i varenda motivationsnerv! Lets go everyone!!
Oh fuck, märkte precis att jag skrivit 88 istället för 78kg, har fortfarande inte vant mig mede 70-talet ;) Hoppas det går att fixa? :)
Blir kanonfint :)
sgfhnja, jag ändrade i uträkningsunderlaget, så tror jag nog att nysommar kan fixa till den senast vi nästa uppdatering.
Wow, vilken fin sida! Tack till nysommar o gittan52 för att ni organiserar så bra. Jag är lite rädd för invägningen imorgon bitti, det blev både glass och chokladpraliner i helgen... Önskar er alla en rolig vecka och skickar här en massa PEPP!