Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Men du måste känna dig som om du tagit GULD med tanke på din totala prestation såväl som på det olika etapperna. Stort Grattis även till dig Thyndra :o)
Oavsett resultat så tycker jag att alla som fullföljt är guld värda! Det finns säkert många orsaker till att man inte rapporterar en vecka men men teori är att man då inte är tillräckligt fokuserad på den utmaning man gett sig i kast med. Några har hört av sig och berättat att det inte var deras grej, det är helt Ok men att hoppa på och sedan inte höra av sig efter en eller ett par omgångar tycker jag personligen är ojust mot resten av gänget. För detta är ju något vi gör tillsamman och grattar dem det går bra för samt peppar dem som behöver lite extra stöd. Nu kommer mina djupa tankar igen ;) Generellt så tror jag faktiskt det. Så grattis till alla oss, som inte vann biobiljett, för vi har vunnit ändå :)
Ja håller med dig gittan52, alla som har kämpat och fullföljt alla veckorna är vinnare!
Tack Thyndra men med dig som förebild kan jag bara vinna. Så att jag vann är också din förtjänst. Lust att hänga med på bio kanske? Jag har massor med biljetter...
Visst kan vi gå på bio :) Och visst är vi ALLA vinnare som kämpar vecka efter vecka. Men snyft nu lämnar jag er......ska ta dom sista kilona i lite lugnare tempo.
Emmalena mailar du mig din adress så du får dina biobiljetter :o) GRATTIS
Jag tror att Johan har min adress sen förut.
tänkte inte på det ;o)
Bra kämpat allihopa!!!!!!
Jag hamnade på tio-i-topp! Hurra! Det hade jag inte trott. Nu blir jag verkligen peppad att fortsätta nästa etapp! Vi ses!