Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
sgfhnja jag uppdaterar hemsidan ikväll :o) vilket tapp på en dag ;o)
sgfhnja: bra jobbat, och förstår att det ibland är svårt att "vänja sig av" med en siffra :) En annan hade vågen snett och när jag vägde mig imorse visade den 1,2 kg mer. Suck, men jag får bara kämpa hårdare för att få ett minus! Peppad är jag!
Rapport från vågen i sovrummet: 83 kg. Det blir ett litet minus på -0,3 kg, en glad överraskning eftersom kroppen inte känts så lätt och jag ätit mig ordentligt mätt. Dessutom blev det lite bubbel igår när min man och jag firade 13 år som kära. Mysigt. Nu är det skärpning och fokus för att få ett större minus nästa tisdag. Pepp på er alla, vad vi är bra! ;D
Hej nysommar och gittan52! Jag ser att jag är 2 dagar sen med att anmäla mig till Höstracet men finns det nån möjlighet att komma med ändå? Kram Minc
Sorry Minc, nu har vi fixat till underlagen så du får avvakta till nästa etapp istället. Cleo, är 83 kg ditt viktresultat för denna vecka?
Ja, gittan52, det får bli min vikt denna vecka. Jag försöker väga mig en enda gång i veckan, blir så lätt siffer-nojjig. Ska jag kanske rapportera på sidan? eller är det OK att skriva här i tråden?
Cleo70, det är helt OK att skriva i tråden, då "fångar jag upp er" varefter :) Grattis till minuset!
Tack, Gittan! Jag gissar att effekten förstärks för er som fixar o trixar, ni får säkert bonus-minus på era vågar! ;D Med all rätt, såklart. Det är märkligt vilken positiv effekt det har att läsa om allas kämpanden och erfarenheter, glada skratt och arga morr... Lycka till, Alla, och Be careful out there! ;)
80,6
Ok! hakar på till halloween istället :)