icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Höstracet

Utmärkt medlem
528 inlägg
25 september 2011 17:51

Vill passa på och tacka Mufflon för allt jobb hon lagt ner under tidigare etapper en eloge till dig! Nu kommer jag (nysommar) och gittan52 försöka ta över och jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra och fortsätta kämpa med oss! Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Höstracet startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 25 september och sista sammanställningen kommer den 30 oktober. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• På gång
    45 inlägg
    7 oktober 2011 12:08

veckans vikt 52,3 :D

• Veteran
    7560 inlägg
    7 oktober 2011 15:05

Jag meddelar glatt att jag nu väger 93 kg prick, en minskning denna vecka med 1,4 kg :)

• Veteran
    2381 inlägg
    7 oktober 2011 15:09

Go Gittan :D

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    7 oktober 2011 15:38

Bra kämpat Gittan! :o)

• Veteran
    7560 inlägg
    7 oktober 2011 16:18

Jag har egentligen inte kämpat.... förutom när jag var grinig och sur och hade kunnat äta upp hela kylskåpet. Men målinriktad som jag är så visste jag att den officiella vägdagen var idag och det skulle ingen, inte ens ett kylskåp, få förstöra för mig. Tur att gubben min är tålig ;)

• Veteran
    1059 inlägg
    7 oktober 2011 16:29

Härligt gittta! Jag har ju bestämt mig för en godisfri månad men just nu kunde jag nog döda för några chokladbitar och lite godis........ Nej dax att fixa middag så jag får nåt annat att tänka på!

• Veteran
    1092 inlägg
    7 oktober 2011 16:56

Veckans vikt: 76,7 kg tyvärr upp :-(

• Veteran
    1279 inlägg
    7 oktober 2011 22:01

Ica70: 71,7 kg

• Nykomling
    8 inlägg
    7 oktober 2011 22:13

Har lagt in veckans vikt tidigare för jag skulle vara sängliggandes efter en mindre operation/behandling av mitt öga o skulle inte få anstränga mig plus vara väldigt ljuskänslig. Detta har varit pest o pina men har idag kunnat vara i lite ljusare rum och ställde mig därför på vågen idag. Och fredagen är min vägdag så om det är ok räknar jag med den som jagfick idag vilket var 107.9 kg. Kommer inte ihåg vad jag skrev tidigare i veckan, är inte så bra på att komma ihåg att skriva ner vikten själv. Får kanske börja göra detta :)

• Veteran
    7560 inlägg
    7 oktober 2011 22:17

OK, Malin82, jag har skrivit in din "riktiga" vikt nu. Hoppas du blir bra i ditt öga!