Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad HÖSTFÄGRING startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 22 september, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 23 september och sista sammanställningen kommer den 4 november. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Första viktrapporteringen måste göras senast Lördag 29/9. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/hoestfaegring
Utmärkt medlem
528 inlägg
75,9 platå
Nu är hemsidan uppdaterad med första veckan, ni hittar länken ovan i texten. GRATTIS alla som har fullföljt första veckan i utmaningen - ni är suveräna! Kämpa på nu hela etappen! Tillsammans har vi lyckats gå ner -36,7 kg! Första veckans vinnare har gjort ett kanonresultat och lyckats gå ner -4,44 % och det är thAw! GRATTIS! Stort grattis till alla ni som tog er in på top 10 listan denna vecka också! Vi är 42 st som fortfarande är kvar i utmaningen. Nu kör vi nästa vecka också tänk på att alla som lyckas genomföra hela utmaningen är vinnare!
58laila AnnetteP ireneq Jag hittar inte er startvikt i anmälningstråden.
Veckans vikt: 128,7 kg
Jag blir lika imponerad varje gång över dina vackra grafer nysommar ;) Ser att inte var så långt ifrån att komma på pallen denna vecka! Nästa vecka ska det bli ett minusresultat från mig också, nu har jag firat färdigt för i år :) Hoppas vi är många som kommer att fullfölja etappen!
Vikt: 81kg
Vikt: 93,5 Kg
73,1 kg denna vecka också...
Nej jag ser att jag försvunnit på nåt konstigt vis! Jag har mätdagar måndagar och la in det innan vi starta... :-( Min startvikt va 73,7 och gick första veckan ner 1,6kg till 72.1 och har till denna veckan gått ner 0,8kg till 71,3. Vilket jag är glad för eftersom jag är på semester och har slarvat en hel del. Men jag har missat utmaningen :-(
Jag har vikt 71,2