Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
dagens vikt är 81.8 kg
Suck suck fortfarande 80,5 kg. Börjar tröttna på det här men ger inte upp. Snart måtte det väl vända och gå nedåt igen
98,4 nu på morgonen. Sakta sakta neråt nu. Bara 1,5 kg på 6 veckor medan jag förut gått ner 1,1 kg per vecka. Nåja det är bara att fortsätta kämpa....
Jag vill vara med =D Har dock precis börjat, vågen står på prick 80 kg...Suck! Men det skare bli ändring på:D!!!Så ja, 80 kg 16 Maj 2010, dag 1!
Ett litet minus igen, nu 73,1kg
jag står på mina 101kg varit sjuk en längre tid, men nu hoppas jag att de ska bli bättre.
Välkommen hit Elviraa! Kul att du osså vill vara med, vi behöver så många som möjligt om vi ska lyckas med vårt mål.Fast det är ju klart, vi blir ju ändå vinnare även om vi inte lyckas med målet.....
dagens nuffror är 80,6 kg.
ett litet plus på vågen gör att den idag står på 81 kg :(
87 kilo idag