Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Gått upp lite i vikt det senaste, men jobbar på det! Blev väldans glad av att se att jag låg 3:a så det kanske hjälper motivationen i veckan på traven! :DHur som, vikten just nu ligger på 98.... inget vidare alltså. Men man ska aldrig ge upp :)
Min vikt var i fredags 81,7.
Jag hänger oxå på..Ny här fr idag o behöver lite utmaning..kul ide´!Min startvikt är 73 kg.Puss o hej!
79,5 kg alltså +-0 fortfarande.
i dag var inte kul vikt 101,9 fan vad jag blir less, ska jag vara med här tycker ni eller ska jag lägga av att förstöra för er, men man vet inte rätt vad de är så kan man ju gå ner. FINNS DE LIV FINNS DE HOPPA
nuffrorna för denna veckan är 78,4kg.Pralin: Klart du ska fortsätta vara med här.
Pralin: Klart du ska vara med! Har också haft (eller typ har...) ett bakslag men man får aldrig ge upp!!
Pralin: Självklart ska du fortsätta att vara med. Gick också upp flera kilo i början av maj och tänkte precis som du att nu ger jag upp.Men nu när solen tittar fram hittade jag ny lusta att kämpa på och började om med nya tag. Hoppas du inte ger upp och lycka till med viktminskningen.
då forsätter jag då känner ert stöd. TACK
Liten viktförändrin, vikten idag prick 85