Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Min nya vikt på 78kg verkar inte ha kommit in i förra sammanställningen...jag brukar skicka ett mail. Är det bättre jag skriver det här istället?Men oj vad duktiga vi har varit allihopa!
Dagens vikt 82,9 - toppen med siffror som går neråt.Ha en bra helg allihopa!!
Tjena Marcus och alla andra andra viktkämpar! Det har ju gått ett tag på år 2010 nu, men jag tänkte att jag hänger på ändå! Jag började min viktminskinig här i april men har haft samma vikt i några år nu. Altså:Startvikt: 70 kgNuvarande vikt: 64,1Hoppas att mitt lilla bidrag kan hjälpa oss att klara utmaningen! Pepp till er alla! :)
Ett litet bidrag till utmaningen kommer här, den nya vikten är 72,5.
Vi fortsätter kämpa på och hoppas flera hittar hit och hjälper oss nå målet.
jag är med o bidrar.har inte kommit så långt ännu på min viknedgångs resa men 2010 är inte slutså min startvikt är 110,2 kg (väger nu 108,2) och mitt mål är 70-75 kg.
jag har inget kul attt komma med bra att de är upp igen, varit borta i 5 dagar, har under dena tid gått upp så min vikt i dag är helt sjukt 102,6, men de är bara att gå vidare
ny medlem idag men jag har typ 40 kg att "bidra med" till den kollektiva viktnedgången :D jag är absolut på!
dagens nuffror är 77.0 kg
Dagens vikt är 72,1 kg
Halloj på er alla.Jag skriver inget här nå mer eftersom jag gått upp flera kilo. Vill ju inte dra ner vårt mål. så jag får snällt vänta med att gå ner mina kilon så jag kommer tillbaka till de jag var på innan jag slutade röka å sen vara med igen. Eller går de kanske att ta å ändra startvikt??