Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
dagens vikt är 72,4 kg.
Jag är med om det inte är för sent?Startvikt 64kgNuvarande vikt 60kg
Inget nytt resultat men vi måste hålla igång den här tråden så alla nya ser den och kommer och hjälper oss om vi ska få till ett riktigt bra resultat.Trevlig helg.
Jag vill jättegärna vara med! Hur går detta till då? Jag har 71 kg som startvikt. Så får jag väl återkomma på måndag med min förhoppningsvis viktnedgång. Fast då skriver jag aktuell vikt bara då eller? Vem räknar detta, TS eller? Mycket att hålla reda på.
Jag har kollat igenom tråden lite nu så jag tror jag hänger med hur det funkar. Dumt att fråga först och läsa sen, jag vet. Vad duktiga ni är allihop!! Ni gör mig taggad!
Nya vikten 83,7. Snigelfart, men ändå neråt :-)
Ny vikt 76kg :)
Startvikt 71 kg. Nu väger jag 69,6 kg. 1,4 kg ner.
dagens vikt är 71.6 kg
Började idag. Men jag får väl kämpa lite så jag kommer ikapp.