Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Ny vikt igen 75kg
Jag vill vara med! Hittade hit idag, men har tappat lite innan jag registrerade mig. Vilken rolig idé!Startvikt 2010-06-28:111,2 kgVikt nu 2010-07-12:107,7 kgTotalt: -3,5 kg
Välkommen hit HannahK!Min vikt efter 3 veckors semester är 77,6kg = -1,7kg :-)
Startvikt 71 kgNu 69,2Totalt - 1,8 kg
Jag hänger också på!!! Min startvikt är 73,4 kg.
efter lite semester så är jag inne igen på 57,4 kg (start 62,7)
SJUKT BRA IDE...=D Väldigt bra...Klart man hänger på!!!Start vikt: 91,4Nuvarande vikt: 87,1Gått ner: 4,3 Men egentligen bara sen en månad tillbaka =PEn fråga bara...hur ofta vill du att man ska skriva in viktnedgång?
Efter en helt fantastisk start på min viktnedgång så går det så mycket långsammare nu. Det är nästan lite frustrerande eftersom jag gör allt likadant som tidigare. Nu ligger jag på 95,6 kg och har sammanlagt gått ner 41,4 kg sedan förra sommaren. Men med den här takten kommer det ta ett år till innan jag når mitt mål på 80 kg.Hm, det är nog dags att göra någon drastisk förändring.
veckans vikt är 70,6 kg
Dagens vikt är 71,7