Hejsan
Jag fick en ide häromnatten. Varför kan inte så matdagbokens medlemmar gå ner en total vikt av 2010 kilo detta år? Finns det någon där ute som vill följa med och kämpa för detta. Vi går kollektivt ner 2010 kilo år 2010.
Det blir ju lite svårt att klara själv men med lite hjälp tror jag att vi kan klara det. Start är egentligen från 1/1-2010 så har du gått ner så rapportera via mail till mig så håller jag koll.
Efter första rapportering där jag får eran utgångsvikt vill jag endast veta eran nuvarande vikt.
Hoppas många vill vara med. Sedan ordnar vi en fest i början av 2011 ngn stans i sverige.
Ajdå jag har missat denna tråd fast har inte varit medlem så länge. Startvikt 90 kg . nuvarande 85.5 kg . Målvikt 60 kg
veckans nuffror är 68,0 kgnu har jag bara 3 kilo kvar till mål
En vecka i Spanien med fantastiska hotellfrukostar, curadoostar, chorizo, solomillo, cava och annat smått och gott (fortfarande LCHF) har gjort att jag dragit på mig 3,5 kilo extra. Jag tror det är borta inom en vecka eller så. Så vikten nu i morse var 99 kg.Var det värt det?Ja, faktiskt! Och det var medvetet. Men det ska bort snabbt nu.
Har haft sju lata semesterveckor med alldeles för mycket av det goda, både det ena och det andra. så min vikt står på 85,5 ( upp 3,6 kg)
Torsdag börjar jag arbeta igen och då ska jag försöka att få ordning på rutiner och viktminskningen igen.
jag tar allt efter min semester då kommer vikten är hemma den 24 aug, så då kör jg igång.
Hej, behöver ni lite hjälp är jag gärna med och kämpar. Startvikt 60 kg
96,4 kg nu på morgonen. Kroppen ställer in sig efter varadagen nu. Skönt!
ny vikt denna v: 75.9, minskning med 3.9kg=)
veckans vikt är 67,0 kg.
Hur långt har ni kommit på vägen mot -2010kg ???Jag började min viktminskning 19 januari 2010 och igår vägde jag mig på vågen vid min viktgrupp och summan är -39,9 kg hitills =) Den kan ni få lägga till om ni vill.