jag börjar känna att de kommer inte gå vägen med att bli av med huset. Så hur vi ska orka vet jag inte. Har tappat all lust till allt. Ja detta var inget kul för er läsa. Men de är verklighet. Nu kaffe
I rättan tid....hade semestervikten +1,3 kg, flytt sin kos. Det tog mig 2 veckor denna gång att hitta tillbaka till "vardagen" och de rutiner som funkar bäst för mig.
Så jag är extra nöjd, glad & tacksam denna morgon. 👌😀🙏
Nu får jag hålla hårt i detta... DET är den största utmaningen.
MEN den har varit 1 helt kg högre I veckan... Vilket kan ha berott på vätska... ( om man nu måste skylla på nåt). Vi har jobbat med ved i flera dagar iaf... så inte bara "slöat"...så jag är nöjd ändå.
Det var längesen jag vägde under 77 kg 2 ggr i rad. 👌😀
jag börjar känna att de kommer inte gå vägen med att bli av med huset. Så hur vi ska orka vet jag inte. Har tappat all lust till allt. Ja detta var inget kul för er läsa. Men de är verklighet. Nu kaffe
❤❤❤
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Hej,
Jag åker på semester så det blir ingen vikt på två veckor från mig.
Hej,
Ha det så trevligt och njut av din resa / Bella
I rättan tid....hade semestervikten +1,3 kg, flytt sin kos. Det tog mig 2 veckor denna gång att hitta tillbaka till "vardagen" och de rutiner som funkar bäst för mig.
Så jag är extra nöjd, glad & tacksam denna morgon. 👌😀🙏
Nu får jag hålla hårt i detta... DET är den största utmaningen.
Önskar er alla Varmt Lycka Till ❤️
här försöker man ta dagen för vad den är. Men jobbigt om vi måste vara kvar en vinter till. Blir tufft känner jag. Men vad gör man ???
här försöker man ta dagen för vad den är. Men jobbigt om vi måste vara kvar en vinter till. Blir tufft känner jag. Men vad gör man ???
Har man ställt in sig på en förändring och som jag förstått även förberett rent praktiskt ( ordnat det nya boendet).
Då känns det säkert jobbigt när det inte blir som planerat. Hoppas det blir en lösning på något sätt.🥰
Hej,
Ha en bra semestar!
Lätt fånget... Lätt förgånget... +8 hg
MEN den har varit 1 helt kg högre I veckan... Vilket kan ha berott på vätska... ( om man nu måste skylla på nåt). Vi har jobbat med ved i flera dagar iaf... så inte bara "slöat"...så jag är nöjd ändå.
Det var längesen jag vägde under 77 kg 2 ggr i rad. 👌😀
Denna bild säger en del.... 😁😁
här går de mesta så där. Men får försöka ta dagarna endå. Nu är de kaffe som gäller först.
❤❤❤