här forsätter jag må lite så där,visst hostan bättre. Men annars så är de inget med nåt,ingen matlust eller annan lust. Får skicka iväg gubben (kanske) att fixa lite mat. Jag vill skicka efter,men han vill kolla själv ok då får han göra de då. Har inte varit ut på minst 1,5 vecka. Men vad gör man när de är som de är.
Katastrof vägning med julkilon redan innan jul... Men men, nu får väll kilona stanna över julen. Nya tag nästa år. I helgen blir det förhoppningsvis några härliga långpromenader.
God jul allihop!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Skönt att det verkar ha vänt för dig Bella
Här harvi fått upp 3 fönsterstakar, men inga stjärnor, inga tomtar. Känns bara jobbigt, de ska ju snart bort.
Idag var jag dagvill och bjöd på adventskakor. Bad sambon tända ljusen i adventstaken, men han visste att det bara var lördag.
Ha en bra 4:e advent!
🙏🙏Snälla babs2.
Jag tar inget "för givet" nu... men hoppas förstås det har vänt för gott. 🤶🌲🎅
här forsätter hostan (men något bättre.) Men gubben mår inte heller bra. Så vi får skippa allt vad jul heter i år ser de ut som. Men de går de med.
här forsätter hostan (men något bättre.) Men gubben mår inte heller bra. Så vi får skippa allt vad jul heter i år ser de ut som. Men de går de med.
Julen kommer och går oavsett... Krya på er 👌
Hej alla kämpar.
Nu är det "jullov" så vi ses nästa år.
Detta slutade ju inte som jag hoppades...men så är det...och jag kämpar på med det.
Glad för att jag "stod still" åtminstone...för "tröstätandet" har jag känt av...och all extra vätska för Urinvägsinfektion som intagits dessutom.
Maken bakade tunnbröd...som även det "lockar"...så även det är en "Kamp"
Passar på att önska er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.
Hej alla kämpar.
Nu är det "jullov" så vi ses nästa år.
Detta slutade ju inte som jag hoppades...men så är det...och jag kämpar på med det.
Glad för att jag "stod still" åtminstone...för "tröstätandet" har jag känt av...och all extra vätska för Urinvägsinfektion som intagits dessutom.
Maken bakade tunnbröd...som även det "lockar"...så även det är en "Kamp"
Passar på att önska er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.
God jul och gott nytt år.
Så fin prinsen är
här forsätter jag må lite så där,visst hostan bättre. Men annars så är de inget med nåt,ingen matlust eller annan lust. Får skicka iväg gubben (kanske) att fixa lite mat. Jag vill skicka efter,men han vill kolla själv ok då får han göra de då. Har inte varit ut på minst 1,5 vecka. Men vad gör man när de är som de är.
Mycket nöjd med ett +-0 efter en veckas semester med härlig värme och strålande sol.
Önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Vi ses här i BL i januari. Lev väl och må så gott.
Ha det så gott alla fina ❤️🥰
Katastrof vägning med julkilon redan innan jul... Men men, nu får väll kilona stanna över julen. Nya tag nästa år. I helgen blir det förhoppningsvis några härliga långpromenader.
God jul allihop!