icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Veteran
    8081 inlägg
    17 december 2022 16:58

Skönt att det verkar ha vänt för dig Bella heart

Här harvi fått upp 3 fönsterstakar, men inga stjärnor, inga tomtar. Känns bara jobbigt, de ska ju snart bort.

Idag var jag dagvill och bjöd på adventskakor. Bad sambon tända ljusen i adventstaken, men han visste att det bara var lördag.

Ha en bra 4:e advent!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 18 december 2022 16:51

🙏🙏Snälla babs2.

Jag tar inget "för givet" nu... men hoppas förstås det har vänt för gott. 🤶🌲🎅

• Veteran
    2322 inlägg
    19 december 2022 14:51

här forsätter hostan (men något bättre.) Men gubben mår inte heller bra. Så vi får skippa allt vad jul heter i år ser de ut som. Men de går de med.

• Veteran
    4094 inlägg
    20 december 2022 09:14
    pralin skrev den 19 december 2022 14:51

här forsätter hostan (men något bättre.) Men gubben mår inte heller bra. Så vi får skippa allt vad jul heter i år ser de ut som. Men de går de med.

Julen kommer och går oavsett... Krya på er 👌

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 21 december 2022 07:52

Hej alla kämpar.

Nu är det  "jullov" så vi ses nästa år.

Detta slutade ju inte som jag hoppades...men så är det...och jag kämpar på med det.

Glad för att jag "stod still" åtminstone...för "tröstätandet" har jag känt av...och all extra vätska för Urinvägsinfektion som intagits dessutom.

Maken bakade tunnbröd...som även det "lockar"...så även det är en "Kamp"

Passar på att önska er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    21 december 2022 09:09
    Bella50 skrev den 21 december 2022 07:52

Hej alla kämpar.

Nu är det  "jullov" så vi ses nästa år.

Detta slutade ju inte som jag hoppades...men så är det...och jag kämpar på med det.

Glad för att jag "stod still" åtminstone...för "tröstätandet" har jag känt av...och all extra vätska för Urinvägsinfektion som intagits dessutom.

Maken bakade tunnbröd...som även det "lockar"...så även det är en "Kamp"

Passar på att önska er en GOD JUL & GOTT NYTT ÅR.

God jul och gott nytt år.

Så fin prinsen är 

• Veteran
    2322 inlägg
    21 december 2022 10:01

här forsätter jag må lite så där,visst hostan bättre. Men annars så är de inget med nåt,ingen matlust eller annan lust.  Får skicka iväg gubben (kanske) att fixa lite mat. Jag vill skicka efter,men han vill kolla själv ok då får han göra de då.  Har inte varit ut på minst 1,5 vecka. Men vad gör man när de är som de är. wink

• Utmärkt medlem
    702 inlägg
    Redigerad: 21 december 2022 11:09

Mycket nöjd med ett +-0 efter en veckas semester med härlig värme och strålande sol.

Önskar er alla en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Vi ses här i BL i januari. Lev väl och må så gott. 

• Veteran
    1371 inlägg
    21 december 2022 21:02

Ha det så gott alla fina ❤️🥰

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    21 december 2022 21:06

Katastrof vägning med julkilon redan innan jul... Men men, nu får väll kilona stanna över julen. Nya tag nästa år. I helgen blir det förhoppningsvis några härliga långpromenader. smiley

God jul allihop!