Har nu fått svar från Johan: det kommer en vår med samma fina vinster och OK att starta vecka 2. Jag startar en ny tråd: Anmälningstråd för Biggest Looset våren 2023. Första vägning blir onsdag vecka 2.
Jag åker på semester den 12 december och missar en invägning den 14:e. Återkommer med vikt den 21:e, antagligen tyngre då efter god mat och dryck på resan.
Jag har plötsligt insett att det är hela 3 veckor kvar till jul, har tänkt igenom maten, som inte är så avancerad för 2 personer, det är mest att välja bort saker. Doppet har vi faktiskt valt bort och det blir ingen stor skinka, de har en tendens att aldrig ta slut. Hoppas att ICA har en liten griljerad, som de hade härom året, annars får det bli skivad, griljerad,
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
blev några adventsstakar i vissa fönster,de får räcka orkar inte mer. Advent vad de går undan. Ha de bra alla kämpar.
Har nu fått svar från Johan: det kommer en vår med samma fina vinster och OK att starta vecka 2. Jag startar en ny tråd: Anmälningstråd för Biggest Looset våren 2023. Första vägning blir onsdag vecka 2.
MEN vi har en 4-veckorsperiod kvar på hösten!
Lämnar ingen vikt denna vecka och nästa
Firar min 50 årsdag 🤪
Lämnar ingen vikt denna vecka och nästa
Firar min 50 årsdag 🤪
GRATTIS!!!!
Jag åker på semester den 12 december och missar en invägning den 14:e. Återkommer med vikt den 21:e, antagligen tyngre då
efter god mat och dryck på resan.
kul att de forsätter. Nu när jag börjar komma rätt.
nu är de stilla här på bloggen. Men alla har väl fullt upp eller så. Här tar jag de med ro. Nu börjar de snöa och jag tar mitt kaffe.
Jag har plötsligt insett att det är hela 3 veckor kvar till jul, har tänkt igenom maten, som inte är så avancerad för 2 personer, det är mest att välja bort saker. Doppet har vi faktiskt valt bort och det blir ingen stor skinka, de har en tendens att aldrig ta slut. Hoppas att ICA har en liten griljerad, som de hade härom året, annars får det bli skivad, griljerad,
Oh, babs, jag hittade en liten färdigkokt, griljerad på Ica, den stoppade jag i frysen och tar fram till jul
Grattis Lovis! Håll tummarna för mig!