här går de åt mycket skinka fast vi bara är två. Men den är dyr i år,som allt annat. Tur man inte har familjeträffar. Nu kaffe.Minus 6 ute plus 18 inne.
Jag åker på semester den 12 december och missar en invägning den 14:e. Återkommer med vikt den 21:e, antagligen tyngre då efter god mat och dryck på resan.
Du vet väl att du kan väga digpvh rapportera in vilken dag som helst... innan du åker på sem...👍
Jag äter mycket mindre numera...men har noll koll på balansen...så denna invägning blev det lite plus på vågen.
Inget känns meningsfullt...men nåt är i alla fall positivt ..och det är min föresats att skippa mjölbröd, kakor och skräp.
Nåja.. en " en sanning med modifikation".. För godispåsen vi fick av en granne...den har fått "besök" ett par gånger...men i min värld är det inget att bråka om sedan 1 / 11.
Även det kunde gått käpprätt....
Nu tar jag en dag i taget...men det är tungt
att inte få vara glad & nöjd. Inte ha ork & lust till att Leva här & nu...Inget att se fram emot.
Igår hade vi vår 31:a bröllopsdag... Vilken innehöll allt annat än glädje och Champagne 😥
Jag äter mycket mindre numera...men har noll koll på balansen...så denna invägning blev det lite plus på vågen.
Inget känns meningsfullt...men nåt är i alla fall positivt ..och det är min föresats att skippa mjölbröd, kakor och skräp.
Nåja.. en " en sanning med modifikation".. För godispåsen vi fick av en granne...den har fått "besök" ett par gånger...men i min värld är det inget att bråka om sedan 1 / 11.
att inte få vara glad & nöjd. Inte ha ork & lust till att Leva här & nu...Inget att se fram emot.
Igår hade vi vår 31:a bröllopsdag... Vilken innehöll allt annat än glädje och Champagne 😥
ja förstår att de är tufft,vet hur de känns. Varit i den känslan många gånger,är lite i den nu med. Har ingen energi o lust här heller. Sen att kroppen inte är med mej gör ju inte saken bättre. Livet har sina mörka sidor helt klart. Finns två val kämpa eller sluta.
ja så var de mitt i veckan igen. benen kom över iaf,men de är tufft som de är nu,Sen dessa helger gör inte de roligare. Nu ska jag försöka ta dagen iaf.
Hej alla! Dags igen att rapportera, dagarna går så himla fort. Trots mörkret. Idag lite upplyst av nattens snöfall.
det var tur jag tog broddar på när jag gick till frissan morse. En dam där hade. Rakt på Konsum på morgonen(de öppnar kl 7).
Hon hade drattat på ändan och var lite öm. Jag klarade mig hem också.
jag har läst igenom mängder av trådar nu. Alla kämpar på och lyckas mer eller mindre. Babs, Jag har inte läst bloggen men ska sedan och få förklaringen eller har du stoppat in en rejäl prilla🤭
Bella, vad har hänt?? Låter inte som om det är något vidare positivt iaf❣️Vad det än är så hoppas vi att det. Lir en förbättring eller ordnar sig på något sätt❣️
🤗Styrkekramar till alla som behöver eller vill ha🤗❣️
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
här går de åt mycket skinka fast vi bara är två. Men den är dyr i år,som allt annat. Tur man inte har familjeträffar. Nu kaffe.Minus 6 ute plus 18 inne.
Jag åker på semester den 12 december och missar en invägning den 14:e. Återkommer med vikt den 21:e, antagligen tyngre då
efter god mat och dryck på resan.
Du vet väl att du kan väga digpvh rapportera in vilken dag som helst... innan du åker på sem...👍
kul att de forsätter. Nu när jag börjar komma rätt.
Grattis... Det låter positivt. 👍
så kom söndagen sitter med mitt kaffe ska försöka starta upp MEN INTE LÄTT.
oj redan tisdag. Vad tar dagarna ivägen. Klart man inte hinner nåt när de går så dort.
Hej alla....som orkar kämpa med vikten.
Hej alla....som orkar kämpa med vikten.
ja förstår att de är tufft,vet hur de känns. Varit i den känslan många gånger,är lite i den nu med. Har ingen energi o lust här heller. Sen att kroppen inte är med mej gör ju inte saken bättre. Livet har sina mörka sidor helt klart. Finns två val kämpa eller sluta.
ja så var de mitt i veckan igen. benen kom över iaf,men de är tufft som de är nu,Sen dessa helger gör inte de roligare. Nu ska jag försöka ta dagen iaf.
Tack pralin. Jag kämpar för att inte bara överleva , utan att leva ett gott liv, som innan.
Hej alla! Dags igen att rapportera, dagarna går så himla fort. Trots mörkret. Idag lite upplyst av nattens snöfall.
det var tur jag tog broddar på när jag gick till frissan morse. En dam där hade. Rakt på Konsum på morgonen(de öppnar kl 7).
Hon hade drattat på ändan och var lite öm. Jag klarade mig hem också.
jag har läst igenom mängder av trådar nu. Alla kämpar på och lyckas mer eller mindre.
Babs, Jag har inte läst bloggen men ska sedan och få förklaringen eller har du stoppat in en rejäl prilla🤭
Bella, vad har hänt?? Låter inte som om det är något vidare positivt iaf❣️Vad det än är så hoppas vi att det. Lir en förbättring eller ordnar sig på något sätt❣️
🤗Styrkekramar till alla som behöver eller vill ha🤗❣️