icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 8 december 2022 08:08

TACK 52Stinas...jag behöver alla styrkekramar f.n. och tar emot med öppen famn.

Gott att ni finns härinne. 

Igår tog jag mig ut i det fina vädret...första gången på över 3 veckor...

• Veteran
    8081 inlägg
    8 december 2022 16:22

Ta hand om dig Bella!

• Veteran
    8081 inlägg
    8 december 2022 16:31

Har gjort en ny anmälningstråd för våren 2023. Det blev så rörigt i dn förra.

Det betyder att ni som anmält er i den gamla, som jag nu raderat, måste anmäla er igen!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 12 december 2022 06:50

Även om jag inte mår bra så är det vackert hos mig nu...

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 14 december 2022 07:09

F.n är jag "laddad" med vätska p.g.a urinvägsinfektion...vilket visar sig på veckovikten.

Väntar på odlingssvar och rätt antibiotika.

Lycka till ni andra...

• Veteran
    2322 inlägg
    14 december 2022 16:18

jag har legat ner bäddad sen söndag jäkla hosta. Så nån matlust finns inte.  Börja känna lite i lördags sen lördag kväll kom allt. Diarre hosta ont i kroppen men ingen feber. Är nog snart på banan igen. 

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 15 december 2022 07:36
    pralin skrev den 14 december 2022 16:18

jag har legat ner bäddad sen söndag jäkla hosta. Så nån matlust finns inte.  Börja känna lite i lördags sen lördag kväll kom allt. Diarre hosta ont i kroppen men ingen feber. Är nog snart på banan igen. 

Min svägerska har hostat sönder flera revben...det visade sig vara covid.

Har du testat dig ?

KRYA på dig yes

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    16 december 2022 09:45
    Bella50 skrev den 14 december 2022 07:09

F.n är jag "laddad" med vätska p.g.a urinvägsinfektion...vilket visar sig på veckovikten.

Väntar på odlingssvar och rätt antibiotika.

Lycka till ni andra...

Usch. Krya på dig.

Jag har haft urinvägsinfektion vid flera tillfällen det är inget roligt.

• Veteran
    4094 inlägg
    17 december 2022 07:10

Tack snälla Lv1...nej det är verkligen plågsamt. Som tur är tar medicinen udden av det ganska snabbt.

Nu har det redan gått ett par dygn med kuren och det är gott bara det.

Detta är nåt jag haft ganska ofta under senaste tiden / åren...och aldrig plågats av tidigare i livet. Man borde ha sån medicin hemma så man kan börja ta en kur direkt...för nu vet man ju hur det känns...men man testar alltid egenvård först,  medan bakterierna får ännu mera fäste...
    Hoppas du / ni kommit över västa chocken med era hundars bortgång. Dom är ju en så kära dessa djur ...heart

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 17 december 2022 14:07

Hej alla...vill meddela att jag mår "bättre" ..om än inte helt OK..men tårarna har iaf slutat rinna och jag ser ett ljus där framme.
    Denna tubulenta månad tog helt musten ur mig...och jag är väldigt väldigt  trött .

Det betyder att här är det ingen "vanlig" julstämning...inga stakar i fönstren, ingen stjärna...nästan inget pynt... Men huset är upplyst utanför...alltid något. 
    Har inte ens öppnat "julskåpet" i år... då allt ställdes på ända....MEN det blir JUL ändå...och jag överlever detta också.

Vill passa på att önska er alla en fin 4;e Advent...och en fin JUL & Nyårshelg. 🤶🌲🎅

Vi går mot ljusare tider...och nytt hopp. heart

Ett nytt "pynt" jag gjort i år .. Med servettDecoupage.