icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Veteran
    2322 inlägg
    16 november 2022 09:11

här går de sakta  men säkert,tänker på att äta flera gånger om dagen.  Så jag inte småäter,går ganska bra   Kvällarna lite för mycket sug. Men ska nog fixa de med..heart

• Veteran
    4094 inlägg
    16 november 2022 19:43
    pralin skrev den 16 november 2022 09:11

här går de sakta  men säkert,tänker på att äta flera gånger om dagen.  Så jag inte småäter,går ganska bra   Kvällarna lite för mycket sug. Men ska nog fixa de med..heart

Det gäller att hitta, sin egen väg i denna djungel av  "dieter" och inrikningar.

Försök "spara" nåt du gillar just till kvällen när suget sätter in. Pepp 👌

• Veteran
    2322 inlägg
    17 november 2022 10:24

nu kom minuset, Jag äter bra nu. Men bara de jag tycker om,inget är förbjudet,som i går när vi köpte saffranssemla.  Men nu blir de inget mer denna vecka av sånt. Nåt jag inte klarar nu är broccoli.  Men de finns annat. Nu kaffet,heart

• Veteran
    8081 inlägg
    17 november 2022 10:54
    pralin skrev den 17 november 2022 10:24

nu kom minuset, Jag äter bra nu. Men bara de jag tycker om,inget är förbjudet,som i går när vi köpte saffranssemla.  Men nu blir de inget mer denna vecka av sånt. Nåt jag inte klarar nu är broccoli.  Men de finns annat. Nu kaffet,heart

du ser, det går!!!

Själv trodde jag att det var helt kört, men nu verkar jag ha kommit in på ett annat spår. Kämpa på!!!!

• Veteran
    8081 inlägg
    18 november 2022 13:41

Nu slår jag väl alla rekord, döpte 3 veckor till 4! man ska inte ropa HEJ!

Onsdag vecka 47 är det dags för 4-veckorsberäkning!

Förlåt!!!

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    18 november 2022 20:41

Nu måste jag försöka sparka igång mig och försöka tappa i vikt. Har inte hängt med här på ett tag, har försökt hitta en väg utan så mycket regler kring kosten. Men de är svårt. Jag lyckades tappa lite vikt, släppte alla ramar och väger nu lika mycket eller mer än innan jag körde strikt kost. Uppenbarligen höll jag vikten så länge jag begränsade mig rejält, men de kändes inte som ett hållbart leverne. Sen har de hänt mycket i livet som säkert påverkat. Men de är inte försent att försöka igen. 

• Veteran
    8081 inlägg
    18 november 2022 21:11

Waza79, underbar period att börja i! Vi går mot jul!heart

• Veteran
    2322 inlägg
    20 november 2022 11:18

nu går de bra för mej. Äter tre gånger om dan. Frukost lunch middag. Inget småplock. Måste hålla detta nu.  Advent o jul får vara för mej.  Blir bara stressad av sånt.wink

• Veteran
    8081 inlägg
    20 november 2022 14:39
    pralin skrev den 20 november 2022 11:18

nu går de bra för mej. Äter tre gånger om dan. Frukost lunch middag. Inget småplock. Måste hålla detta nu.  Advent o jul får vara för mej.  Blir bara stressad av sånt.wink

Låter bra Pralin. Jag äter också 3 ggr/dag just nu, men bävar inför jul och nyår.

• Veteran
    4094 inlägg
    20 november 2022 18:39

Lycka till med " 3 mål om dagen" pralin & babs. Håller en 👍

Jag mår skit just nu... Rena kaoset här hela helgen... så jag kommer endast lämna vikt... (som om det skulle göra nån skillnad nu...🙄)

Orkar inte med att laga mat... eller ens äta nåt "skräp"... så jag går verkligen på underskott just nu... och bara gråter 😭

Dock inte självförvållat. 

Vi får se hur det går...