icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Veteran
    2322 inlägg
    21 november 2022 10:04
    Bella50 skrev den 20 november 2022 18:39

Lycka till med " 3 mål om dagen" pralin & babs. Håller en 👍

Jag mår skit just nu... Rena kaoset här hela helgen... så jag kommer endast lämna vikt... (som om det skulle göra nån skillnad nu...🙄)

Orkar inte med att laga mat... eller ens äta nåt "skräp"... så jag går verkligen på underskott just nu... och bara gråter 😭

Dock inte självförvållat. 

Vi får se hur det går... 

men bella då,sjukdommar ?  Ja du livet är tufft helt klart, Man slängs hit o dit. Så ta hand om dej så gott de går.heart

• Veteran
    8081 inlägg
    21 november 2022 11:13

Men söta, goa Bella. Vad har hänt???

Kram

Babs

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 21 november 2022 12:39

Nej inga sjukdomar pralin.

Babs2 ... Förstår dina??... men de får vara obesvarade  tv. För jag har inga svar själv på vad som hänt... 

Tack för omtanken båda två 🙏🙏

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 23 november 2022 11:23

Denna veckas vikt lämnar jag...

även om den inte tillkommit av att jag varit extra disciplinerad...utan att jag sedan i torsdags inte kunnat få ner nåt nämnvärt i matväg.

Jag har kämpat med andra saker än vikten😢

Så egentligen skulle jag inte vara med f.n...😞

( Jag har förvisso inte ätit en brödsmula med mjöl eller annat "skräp", end. nötter, på 4 veckor. Det är bra kämpat....) 

Varmt Lycka till ni andra. ❤️

• Veteran
    2322 inlägg
    23 november 2022 09:21
    Bella50 skrev den 23 november 2022 06:13

Denna veckas vikt lämnar jag...

även om den inte tillkommit av att jag varit extra disciplinerad...utan att jag sedan i torsdags inte kunnat få ner nåt nämnvärt i matväg.

Jag har kämpat med andra.saker än vikten😢

Så egentligen skulle jag inte vara med f.n...😞

( Jag har förvisso inte ätit en brödsmula med mjöl eller annat "skräp", end. nötter, på 4 veckor. Det är bra kämpat....) 

Varmt Lycka till ni andra. ❤️

bella de låter inte alls som du mår så bra,vad händer. Du som är så fullmed  energi annars.   Men som sagt livet har sina berg o dalar så är de.heart

• Utmärkt medlem
    508 inlägg
    23 november 2022 12:35

Nu går jag med här igen. Min vikt har gått uppåt senaste tiden och nu väger jag 2,4kg mer än när jag gick med på MD för 2 år sedan. Tog mig ner ett antal kilon och nu är allt och lite till tillbaka. Nya tag!

• Veteran
    1371 inlägg
    23 november 2022 14:56

Finaste Bella50 skickar  kärlek och styrkekramar i massor

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

• Veteran
    8081 inlägg
    Redigerad: 23 november 2022 19:28

Mitt vackraste leende just nu,

förklaring i min blogg 

• Veteran
    2322 inlägg
    26 november 2022 10:27

nu är jag med igen,har bet medlensavgiften,hade inte riktig koll med när de var dags.  Idag kanske  jag sätter upp nån adventsljus.  OM de blir eller ej om nu nån av barna dycker upp så blir dom väl inte glada om inte mamma fixat lite ljus....Hade jag varit själv då hade de nog fått varit. Är inte i bästa form,blev sånt nederlag att vi inte fick huset sålt.  Men nu tar jag kaffe så kanske dagen blir ok.heart

• Veteran
    2322 inlägg
    26 november 2022 10:29
    babs2 skrev den 23 november 2022 19:28

Mitt vackraste leende just nu,

förklaring i min blogg 

du  mycket sitter i hjärtat. De vackra .heart