som sagt en dag i taget. Huset står kvar. Vi har fått visnings tid på lägenheten. Så vi kommer kolla den fast de inte blir nåt.(antagligen). Så får vi se oss om med nåt annat om de ej går vägen. Har en månad på oss att nån bestämer sig för huset. Nu blir de kaffet.
som sagt en dag i taget. Huset står kvar. Vi har fått visnings tid på lägenheten. Så vi kommer kolla den fast de inte blir nåt.(antagligen). Så får vi se oss om med nåt annat om de ej går vägen. Har en månad på oss att nån bestämer sig för huset. Nu blir de kaffet.
Denna veckan gick det bättre... IGEN... och jag accepterar att min kropp fungerar så här...trots att jag inte gör nåt för det. Huvudsaken är att den visar mig att den fortfarande svarar på mina matval...( det är "lugnande" och inger hopp).
Mina val har varit av den bättre sorten hittills i veckan.
Lycka till alla... 👍😊
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Håller tummarna att allt blir bra🤗
Har bett om att få dessa meddelanden borttagna. Det är inget vi acceptersr här!!!!!
Har bett om att få dessa meddelanden borttagna. Det är inget vi acceptersr här!!!!!
bra att du uppmärksammar
Fixat!
Tack johan!
Grattis till inta 🌹🌹
i dag skulle far fyllt 92 år. Men så blev de inte,men tankar finns denna dag. Han är begravd iTahiland.
I minnet dom lever 🙏
Denna veckan gick det bättre... IGEN... och jag accepterar att min kropp fungerar så här...trots att jag inte gör nåt för det. Huvudsaken är att den visar mig att den fortfarande svarar på mina matval...( det är "lugnande" och inger hopp).
Mina val har varit av den bättre sorten hittills i veckan.
Lycka till alla... 👍😊