icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Veteran
    8081 inlägg
    5 augusti 2022 17:46
    inta skrev den 5 augusti 2022 13:09

Första etappvinsten!

Det kändes kul, speciellt som jag hållit på ett tag nu och börjar närma mig målvikt.

Trägen vinner! Jag meddelar Johan!

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 5 augusti 2022 21:37

Grattis Inta 👏👏💐

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 6 augusti 2022 09:26

Hej alla ..nu är jag tillbaka från senaste husbilstrippen.

Vi har träffat 2 MD-medlemmar... LOVIS & ulla165 ...vilka både jag och mannen lärt känna väl. Alltid lika trevliga möten.

Vi har ätit och druckit gott....och levt all inclusive...vilket syntes på vågen såklart. + 1,9 kg och svullna fötter...se före -bild

efter 2 dygn med vardagsrutiner och ett helt annat rörelsemönster...har 1,3 kg försvunnit...och nu ser fötterna ut så här igen heart

• Veteran
    8081 inlägg
    6 augusti 2022 12:11

Vad trevligt att träffas irl, önskar att vi bodde lite mer "centralt" heart

• Veteran
    8081 inlägg
    6 augusti 2022 17:31

Inta Har meddelat Johan och han har hovat att uppgradera dig på 3 månaders plusmedlemsskap. Grattis en gång till!!!

• Veteran
    8081 inlägg
    6 augusti 2022 18:01

första etappen av hösten avklarad.

Av 25 deltagare hade 13  gått ner under perioden, om även bara 1 hg ibland,1 stog på samma vikt och 7 hade semester. 

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    7 augusti 2022 23:10

När saker känns svårt i livet så hjälper en stund med en kopp ☕️ kaffe. Jag brukar känna att den stunden ger mera Energi, en stund med tankarna och känslorna och mitt kaffe ☕️           Snart dax lämna vikt igen, en ny vecka  💪

Att kunna delta i Bigest Looser och kunna vinna medlemskap i Matdagboken är en morot 🥕 för mig att orka fortsätta kämpa mot hälsosammare liv. Att det finns är fantastiskt bra 👏 

nu fortsätter vi kämpa alla och har kul på vägen.

• Veteran
    2322 inlägg
    8 augusti 2022 07:22
    Lv1 skrev den 7 augusti 2022 23:10

När saker känns svårt i livet så hjälper en stund med en kopp ☕️ kaffe. Jag brukar känna att den stunden ger mera Energi, en stund med tankarna och känslorna och mitt kaffe ☕️           Snart dax lämna vikt igen, en ny vecka  💪

Att kunna delta i Bigest Looser och kunna vinna medlemskap i Matdagboken är en morot 🥕 för mig att orka fortsätta kämpa mot hälsosammare liv. Att det finns är fantastiskt bra 👏 

håller med så är de. Här måste de göras ofta. STANNA UPP.yesheart

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    8 augusti 2022 08:49
    pralin skrev den 8 augusti 2022 07:22
    Lv1 skrev den 7 augusti 2022 23:10

håller med så är de. Här måste de göras ofta. STANNA UPP.yesheart

❤️

• Veteran
    4094 inlägg
    8 augusti 2022 18:59

Lv1...du är helt otrolig. Varmt Grattis till din bedrift...för även om man har stöd runt sig...så är det till syvende och sist DU som gjort jobbet.

DU som tagit de rätta besluten och kommit ända hit.

Beundransvärt i mina ögon.

Du är värd all cred för det. yessmiley