icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

2022 Hösten Biggest Looser

Veteran
8081 inlägg
26 juni 2022 12:04

Här surrar vi om vad vi vill!

• Utmärkt medlem
    848 inlägg
    8 augusti 2022 19:33
    babs2 skrev den 6 augusti 2022 17:31

Inta Har meddelat Johan och han har hovat att uppgradera dig på 3 månaders plusmedlemsskap. Grattis en gång till!!!

Tack snälla! 

Tack också för att du fixar med tävlingen!

• Veteran
    2322 inlägg
    9 augusti 2022 07:35

i dag blir de till endokliniken kolla min skjöldkörtel/knölstruma. Får se vad de kommer fram till. Så de blir en resa på ca 10 mil fram o åter. Senorkar man inte mer denna dag.

• Veteran
    4094 inlägg
    10 augusti 2022 06:40

Hej alla...iḿ back...efter semesteravbrott OCH sjukdom med feber och ont i hela kroppen.

Matlusten har inte varit hög denna veckan...jag har mest levt på flytande, tabletter och sovit/ vilat de senaste dagarna.

Idag är jag feberfri...åtminstone hittills....men känner av det onda i rygg och mage.

Glad att vågen inte visade på mer än +0,2 sedan sist jag rapporterade vikten här.

• Veteran
    2322 inlägg
    10 augusti 2022 10:22

gick bra i går blir ingen operation av knölstruman denna gång. SKÖNT Men oj vad ont jag har blev för mycket gående i sjukhus koridorer.  Men i dag är de lugnt. Min kropp måste ta de lugnt..heart

• Mycket engagerad
    241 inlägg
    10 augusti 2022 10:25
    Bella50 skrev den 10 augusti 2022 06:40

Hej alla...iḿ back...efter semesteravbrott OCH sjukdom med feber och ont i hela kroppen.

Matlusten har inte varit hög denna veckan...jag har mest levt på flytande, tabletter och sovit/ vilat de senaste dagarna.

Idag är jag feberfri...åtminstone hittills....men känner av det onda i rygg och mage.

Glad att vågen inte visade på mer än +0,2 sedan sist jag rapporterade vikten här.

Krya på dig 🌺 

• Mycket engagerad
    367 inlägg
    10 augusti 2022 11:29

Dagen viktinlämning inget att hurra över sad Sommaren med många trevliga besök med vännersmiley god mat och dryck har satt sina spår .AJ AJ AJ. Dax att börja tänka i vart fall lite wink

• Veteran
    2322 inlägg
    11 augusti 2022 08:29

i dag dags igen besöka vården. För lite provtagnin. Så där går våra dagar. Och hemma händer inte så mycket,visst lite blir de väl men inte lätt när inte kroppen är med. Kör lite träning o trampar cykel när smärtan är bättre. Ja ja vi får ta denna dag nu.heart

• Veteran
    1371 inlägg
    11 augusti 2022 18:08
    Bella50 skrev den 10 augusti 2022 06:40

Oj, hoppas du mår bättre nu, kryakram 🥰❤

• Veteran
    4094 inlägg
    14 augusti 2022 10:56

Tack för krya-på-dig-hälsningar....Bättre--javisst...men inte bra än.

Har legat pall fram tills på torsdag ( bortsett från en feberfri morgon på onsdag )  med feber och frossa , smärtor m.m.

Febern är nu nere under 37 iaf ( låg morgontemp normalt )...mitt ryggonda över njurarna  är borta...nytt blodprov är taget i fredags = väntar på svar.

Det " rävgift" till antibiotika jag ätit för en utdragen urinvägsinfektion gav mer biverkningar än nåt annat.

Den 5-dagarskuren avslutades igår morse...men än kvarstår andfåddhet ( som om jag hade astma) , magont, muskelont och en enorm muntorrhet.

Jag har minskad matlust p.g.a ett ständigt illamående...och kaffemoster kan jag INTE titulera mig som längre. Vill inte ha...knäppt iaf för mig.

Nu väntar semesterresa på lördag så vi satsar på att komma iväg...men går det inte är det ingen katastrof .

Jag vill vara återställd och ha ork i kroppen. Nu blir jag så oerhört trött av ingenting.

Tog ett självtest igår....för att utesluta Covid. = negativt. Gott så långt yes

Nu önskar jag er alla en fin söndag och bra start på veckan och lycka till på vågen.

Jo, lite mat fick jag ändå ner igår kväll...på en assiett. Gott med lite vitt vin till

• Veteran
    8081 inlägg
    14 augusti 2022 12:57

Bella hoppas att ni kommer iväg , att du mår bra. Men ta det lugnt!