Välkomna att delta i nya Collection of Stars, hösten -17, där målet med deltagandet är en långsiktig och stabil viktnedgång. Det är lätt att hamna i jojobantandet där man ena veckan går ner många kilo för att kommande vecka lägga på sig dem igen och kanske lite till.
Du väger dig när du vill under veckan men vikten meddelas senast fredagar. Om du är sen med vikten kan du meddela den ändå, dock är det inte säkert att du är med på stjärnräkningen den veckan. Resultatet kommer ut lördagar.
Stjärna ges till den som procentuellt gått ner mest i vikt för veckan från din tidigare inrapporterade lägstavikt.
Till att börja med startar vi upp detta i tre månader från fredagen den 1 september.
Roligt om vi blir några deltagare som stöttar varandra. Ange din nuvarande vikt och gärna kort- och långsiktiga mål. Nya och gamla deltagare är hjärtligt välkomna! Du som inte var med från början får gärna hoppa in under resans gång.
Om man inte vill/kan vara med längre uppskattas det om man meddelar om det. Hör man inte av sig stryks man från rapporteringslistan efter två veckor, men är förstås välkommen att vara med igen om och när man vill. Allt för att underlätta det administrativa.
Deltagare:
★★ Suskarl, startvikt vecka 35: 76,9
Vecka 41: 72,6 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,3
★★★★★ Monqi, startvikt vecka 35: 83,8
Vecka 48: 79 (lägstavikt)
Vecka 52: 80,2
★ Havet, startvikt vecka 35: 89,2
Vecka 51: 87,4 (lägstavikt)
Vecka 52: 87,4
Tita, startvikt vecka 35: 76,4
Vecka 44: 73,9 (lägstavikt)
Vecka 52: 75,1
★★★★★ 70Qilo ★ , startvikt vecka 35: 78,6
Vecka 50: 71,5 (lägstavikt)
Vecka 52: 70,1
★★ kalluna, startvikt vecka 39: 79
Vecka 40: 77,5 (lägstavikt)
Vecka 50: 81,4
Vecka 52: Paus
Veckans toppnedgångare vecka 52:
70Qilo 1,96%
Nu håller kroppen hårt i mina kilon den släppte bara -0,2 kg den här veckan! Ny vikt 74,5 kg!
Det viktiga är att det går ner!!
ThereseJ. Det var tråkigt att höra. Du är alltid välkommen tillbaka om och när du vill. Tack för att du informerade om det.
64
Nu tar jag mig friheten att anta att MagganD's vikt var 74 och inte 64. Meddela om justeringar ska göras MagganD så ändrar jag. Med andra ord blir det här resultatet lite preliminärt...
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Stort grattis till MagganD som har gått ner 3,13% i vikt den här veckan!
Även Suskarl och 70Qilo har hamnat på topplistan.
Bra jobbat!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
V 40: 93,2 kg
Hej alla fina som kämpar :-) Jag vill gärna vara med. Mitt mål är att sluta med småätandet och gå ner 7 kilo. Sätter igång på allvar imorgon måndag 2 oktober. Tänker äta frukost, lunch och mellanmål men sen endast en proteindryck till middag - en dag i veckan gör jag tvärtom - lite på dagen och mer till middag. Räcker det att skriva som jag har gjort nedan?
Startvikt är 79 kg
v 40: 79 kg
Välkommen Kalluna! Du är välkommen och med i gänget.
Din rapportering är helt korrekt. Lycka till!
Yes! Förra veckans uppgång är borta - nygammal vikt tillbaka !
v40 - 65,5 kg
målet är att spränga 65 kilos gränsen om en vecka!
Hej och hå. Jag kom med förskräckelse på att jag tänkte fel förra veckan när det gäller veckans stjärna. Vi räknar ju nedgången från lägsta rapporterade vikt och då blir det ett annat resultat. Jag är ledsen för det. Om ni upptäcker att jag gör missar så är bara att säga till. Jag tar inte illa upp. :)
Jag är ledsen MagganD att jag måste ta tillbaka stjärnan, men jag tror att du kan fixa en ny snart. ;)
Vecka 39's resultat kommer nedan.
Rätt ska vara rätt.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Stort grattis till Suskarl som har gått ner 2,09% i vikt den här veckan!
Även MagganD och 70Qilo har hamnat på topplistan.
Bra jobbat!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★