Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Haha, Härligt, men ibland är de det små decimalerna som avgör om vi lyckas eller inte...
Grattis till Amiechan! Nästa vecka är det min tur!
Det kan du ge dig sjutton på, Baddaren! :-D Jag fortsätter med lchf+fasta (som du också gör väl?), men jag har lite fester i helgen som kan göra det tufft. Men det blir ingen walk över ändå. ;-)
Godmorgon!
Ursäkta sen rappotering har varir borta och haft tillgång till varken dator eller våg.Denna vecka vart ett litet plus men det känns okej änndå.Tur att man har en scanner så man kan se flera olika resultat som jag också tycker är viktig.
Veckans resultat: +0,6
Ny vikt: 86,6
Muskler: ökat 0,5
fet%: minskat 2%
bukfett: start 11,5 nu 11
Ha en bra helg.
Grr, mobilen "rättade" walk over till walk över... Härligt att se när man går ner i fettprocent även när vikten går upp, Louise71! Det är ju det viktigaste. Förresten, är det html man ska använda för att snygga upp texten här med fet och kursiv och så? Eller något annat?
Härlig ton härinne 👍 så ska det kännas när man läser. 👏👏
Lycka till alla 🌹👍
Tisdag morgon och jag har redan varit och simmat i en halv timme och därefter suttit i bubbelpoolen en stund, intagit en god omelett och nu har jag hela dagen framför mig. Solen skiner och jag kan om en stund med gott samvete sitta i solstolen och bara njuta. Igår kväll var jag på ett möte och det serverades grillade kycklingben med potatissallad, bröd och vin. Vilken tur att jag tog med mig egen uppvägd sallad och eget vatten. Kyclingbenen var det ju inget fel på. Livet flyter på!
Vad gött Baddaren! Den här veckan får jag vara nöjd om jag hinner ner på samma vikt som förra veckan. Helgen hade lite för mycket utsvävningar... Det var gott, men jag är otålig och vill helst att det ska gå nedåt varje dag. :-P
Det fixar du 🌹👍
Nu är jag här igen efter att ha unnat mig i princip allt som kan stoppas i munnen.
99,8 kg är rekord. Har inte vägt så mycket på många år.