Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Väldigt bra skrivet Amiechan. Finns mycket där som kanske skulle kunna stämma på mig också.
När jag vid tidigare tillfällen provat lchf så var det samma för mig: Ingen viktnedgång alls trots att jag inte fuskade alls. Tror boven kanske var att jag åt när övriga familjen åt även om jag många gånger lätt hade kunnat hoppa över vissa mål - svårlöst socialt problem tycker jag. Tror också på att inte äta allt för ofta och inte för sent, det där funkar inte för mig så som mitt liv ser ut.
Jag provar fn att äta enl VV och det funkar men det går vääääldigt sakta. Jag gillade ju verkligen annars lchf upplägget och mådde framför allt väldigt bra av det även om själva viktnedgången typ uteblev.
Som alltid gäller att hitta sin egen väg i denna djungel av "metoder". Lycka till 🌹👍
Jag kör just nu (och för alltid) Neverflab, rekommenderas. Såna här kortvariga tidsbestämda utmaningar ('fredag 27/11') slutar ju förr eller senare. Gissa vad som händer efter 27/11...
Du, Zzzt, det här är ingen plats för reklam. Försvinn från tråden är du snäll.
Ja, den här tråden är väl ändå till för att peppa varandra och inte göra reklam. Tror också på att man ska försöka hitta den "metod" som man kan fortsätta med livsvarigt.
. Pepp !
Själv är jag definitivt inte ute efter en quick-fix som går över efter den 27/11 utan en hållbar livsstil.
En sådan här tråd peppar en verkligen till att hålla sig till "sin" variant och man har mycket att lära av varandra. Skönt att bli glad av andras framgångar men inte stressad och hetsad att själv gå ner i vikt, snarare inspirerad. Lycka till alla som kämpar för i morgon är det dax för vägningen
Jag kanske verkade hård som direkt skrev att Zzzt inte vad välkommen här, men har man läst i övriga forumet har man ju sett att detta inte är enda stället hen gjort reklam.
Min vikt idag är 85 kg,
53,9 visade vågen idag. :-D (54 var min målvikt) Trots onyttig fredag förra veckan! Åt allt möjligt, pizza, godis, drack två glas vin med vänner. Gjort såhär de senaste veckorna men vikten håller sig.
Ja då är det redan fredag igen. Idag blev jag lite gladare än förra veckan. Det blev -9 hg, dvs nästan hela förra veckans uppgång. Nu står vågenpå 110 kg. Jag har inte varit inne på matdagboken på nästan hela veckan och ser att jag har en massa inlägg att läsa. Får försöka hinna med det men jag är så inne i mitt akvarellmålande just nu. Himla kul att ha kommit igång igen!
Hej!
vikten är stabil och ligger på 63,9 kg även idag.
ska nu ta ett rejält tag och försöka nå 63,5 till nästa fredag!