Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Jag tror knappt det är sant! Min första stjärna! Jag är jätteglad
. Och jag fattar inte hur det har gått till för jag har ju ite gjort något annorlunda mot vad jag brukar. Men det är precis vad jag behöver efter persen på Kanarieöarna. Tack för alla pepp!
Hejsan! Jag är på utbildning i vecka, återkommer nästa onsdag :)
Varmt grattis till dig Baddaren. Håll i den trenden nu så blir det fler. 👏👏👏🏆🌹👍
Tack Bella50! Jag har dig som förebild! Jag vet bara inte vad som hände då jag inte har gjort några förändringar i min diethantering men jag blir ju glad när det händer något när jag kämpar på.
Tack för den komplimangen. 👏
Man behöver inte förstå allt med denna knepiga manick , som kroppen är. 😬👍
Behåll fokus bara....och undvik dina " triggers". Mina är bröd och jordnötter...😬👎
För mig funkar inte att bara "ta lite"....då tiltar jag över till frossa.
Jag håller koll på er allihop. Lycka till 🌹👍
Det känns ovant att inte väga sig idag...😬😳 ... men visst har jag vägt mig...som varje dag. Vågen står på + 2 hg över mitt lägsta viktmål på 68 kg.
nöjd och glad 🌹👍
Vad härligt Bella! Jag har också vägt mig idag och kan nöjt konstatera att den där vikten jag fick tillbaka är borta igen. I helgen är det julbord. Vi får väl se hur det går med det. 😊
Samma här, 24-års bröllopsdag och julbord imorgon...med -2 hg tillgodo denna dag. Så nu har jag två kg att " spela med" s.a.s😬 men ska ta det väldigt förnuftigt med mina matval och skippa så många kh jag förmår hitta. Dom har en förmåga att smyga sig in och gömma sig överallt.
Idag har jag även 1-årsdag utan cig. och 11-mån på min viktresa ...med andra ord ett lyckosamt år.
önskar er allt gott och trevlig 🕯🕯Advent
Grattis ha en skön, dag idag får du njuta behövs ibland.
kram Acki
Hej allesammans! Nu har jag kommit hem från min resa till Tallinn. Denna stad är otroligt vacker. Tänker då på den gamla delen. Den nya och modernare staden är ju som alla andra ungefär, ni förstår vad jag menar. Vädret kunde ha varit bättre. Det duggregnade, men senare upphörde det och det blev en strålande upplevelse i kvällsbeslysning av de vackra medeltida fasaderna. Och maten! Ja, se den blev det liksom mycket av, men jag får naturligtvis se fram emot onsdag, då det blir vägning. Det är svårt att hålla igen. Det är alltid spännande, att prova nya rätter. Estnisk mat är jättegod och har sina rötter i hansatiden med surdegsbröd, surkål o.a. som finns på kontinenten. Vackra handarbeten fanns i julbodarna i både ull och linne. Och visst köpte jag. Svårt att motstå såklart. Hemma igen och här väntar MB och kaloriräkning. Håll tummarna!