Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Tack, jag mår någorlunda bra men är väldigt trött. Jag tar det lugnt. Nu har jag förstås en del undersökningar som jag ska igenom. Det är inte så kul precis men ett nödvändigt ont. Jag har svårt att acceptera att jag har råkat ut för detta då jag tycker att jag lever så oerhört sunt! Men jag har det i generna, båda mina föräldrar fick hjärtinfarkter. Men nu tar vi nya tag!
Fånig som jag är blir jag mer peppad av stjärnorna än av något medlemskap, så jag kommer nog att fortsätta vara nere för att inte få fortsätta på mina stjärnor. Jag vill ju också ha fem. :P :D Men såklart fortsätter jag, bara det inte blir som i "min" tråd på Biggest Loser där det ekar tomt...
Jag skäms att jag inte uppdaterat min vikt de två sista gångerna har varit förkyld och har haft superstressigt på jobbet och även fått jobba helgerna. Glömde bort vägeningen den ena av gångerna.
Känner mig tjockare än någonsin även om vågen faktisk varken gått särkilt mycket uppåt eller nedåt.
Jag vill väldigt gärna fortsätta vara med på nästa utmaning även om jag kroknade dessa två sista gångerna. Tack för en peppande tråd iaf
Baddaren! Det går ju inte att bara trycka på gillaknappen och ändå går det, fast då beror det på vad man gillar! Gillar att din vikt minskat med nästan 2 kg! Däremot går det ju inte trycka när du fått lida så hemskt på en semester, som skulle varit alldeles, alldeles underbar! Måtte du nu få vila upp dig i lugn och ro, så att du kommer att tillfriskna snabbt! Stort pepp!!!
Jag fortsätter gärna oavsett vad det blir för någon tråd.
Jag gillar din lista Nimala. Den ser bra ut. Men jag vill påpeka att du glömt ändra datum för min vikt i listan. Inte för jag tror att det har någon betydelse så men ...
Baddaren. Jag önskar dig allt gott framöver och att du repar dig snabbt.
Trött kommer du säkert att vara ett tag....men som du säger. -Du lever sunt...vad mer kan du göra ? Är man disponerad så är man. 🌹👍
Godmorgon allesamman!
Tack för uppskattande ord!
Nu har jag förlängt utmaningen i 5 veckor till och nästa vägdag är alltså IMORGON. Fortsätter med löpande intag och stjärnfokus.
Bella50: Tack för sällskapet. Du har varit ett väldigt gott sådant. (Tar bort dig från listan imorgon.) Stort lycka till på alla sätt!
Emmsans: Jag blir osäker på om jag skrivit in din vikt i fredags eller inte, eftersom datumet inte stämmer och du angav viktförändring istället för vikt. Kan du slå ett öga på listan?
Baddaren: Kära nån, vilket elände. Jag blev också dålig på min semester, och är nu tillbaka på en acceptabel nivå av livskvalitet, men har en bit kvar till att kunna leva som jag gjorde innan semestern. Antar att du precis som jag får jobba på att acceptera att det blev som det blev, och att livet inte alltid är rättvist. Hoppas du snart mår bättre!
Esp och babs2: Välkomna tillbaka!
Ho,ho,ho....vill önska er alla en riktigt framgångsrik God Jul och Gott Nytt År med bra matval. Jag kommer hålla ett vakande öga på er.
Synd att min fina stjärnrad försvinner....😬
Bella50 - du får göra en screenshot och lägga in som bakgrundsbild. :D
För övrigt försvarar jag då verkligen hårt min förmåga att få nya stjärnor samtidigt som min vikt går uppåt den här veckan. Jag och stress... Dags att börja göra andningsövningar igen för att få kortisolet att sjunka. Men jag vet vad som är felet i alla fall!
Bra ide' med bakgrundsbild 👍