icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Avslutad! Biggest Looser Våren 2023

Veteran
8081 inlägg
1 januari 2023 15:02

Här surrar vi om vad vi vill 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    29 januari 2023 20:36

Bra jobbat MAS63! Jag tror det ta lång tid att ändra denna vana, samma om det finns lite rester kvar eller extrapris i affären på saker som jag inte äter just nu.

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    30 januari 2023 08:30
    Nira74 skrev den 29 januari 2023 20:36

Bra jobbat MAS63! Jag tror det ta lång tid att ändra denna vana, samma om det finns lite rester kvar eller extrapris i affären på saker som jag inte äter just nu.

Det helt märkligt det där med att man bara måste köpa bara för att det är billigare.... samma fula ovana här 

• Veteran
    2322 inlägg
    30 januari 2023 10:26

kvällarna är värst men jag måste stålsätta mej om detta ska gå vägen.  Nu kaffe

• Engagerad
    98 inlägg
    30 januari 2023 13:54
    pralin skrev den 30 januari 2023 10:26

Följer du någon speciell kost eller improviserar du? 

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    30 januari 2023 18:41

Idag har jag varit tröttare igen, har troligtvis ett rådjur som flyttat in i trädgården och det gillar inte hundarna, så hundarna väckte mig vid 2, 3 och sedan halv  5. Då är man inte superpigg när klockan ringer.

• Veteran
    2322 inlägg
    31 januari 2023 09:16
    KaLiJe skrev den 30 januari 2023 13:54
    pralin skrev den 30 januari 2023 10:26

Följer du någon speciell kost eller improviserar du? 

jag tagit bort godis o fika bröd inte så mycket bröd, Mer grönsaker och äta på bestämda tider. Lite rörelser mest balans.

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 1 februari 2023 07:52

Hej alla kämpar.

Vågen var "snäll" denna morgon ..."bara" +1hg sen sist...vilket gjorde mig nöjd ..med tanke på hur jag har det f.n.

Idag är en full-dag...vi börjar vår årliga vita månad

( i år får gubben hänga på )  ...och samtidigt drar ner vi på allt onödigt skräp. 

Inget bröd...bara mina kikärtsdito om jag vill ha. JAG drar in på det mesta faktiskt...inte minst portionerna. Jag vet ju hur jag ska göra...

Jag ska också äntligen få ett läkarbesök idag ...där jag vill bli rejält genomgången...för nu har jag UVI igen....och molande känsla i buken, ömma muskler runt höfterna och  ner i låren samt ryggont sedan en tid.

Jag tränar inte , mera än att jag fixar på min loppis och sköter hemmet...så ingen träningsvärk av det precis.

Håll en tumme för mig...yes

• Engagerad
    98 inlägg
    1 februari 2023 07:49

En ödmjuk fråga till babs2, undrar om det finns någon möjlighet att du skriver en blänkare i detta forum när du har sammanställt veckans vikter? Det är ett i-landsproblem och jag skäms lite över mitt önskemål, för du gör ett fantastiskt jobb som det är, men behöver stänga av bevakningen för "Vikter-sidan" då det rasslar in viktrapporter.. (problemet är mitt men jag blir stressad av alla aviseringar).
    ..annars får jag helt enkelt hålla koll själv ^^ 

• Veteran
    2752 inlägg
    1 februari 2023 08:27

Gått bra med träning och mat denna vecka 

Men vikten är samma som förra veckan

Så kämpar på 

• Veteran
    8081 inlägg
    1 februari 2023 09:17
    Bella50 skrev den 1 februari 2023 07:52

Hej alla kämpar.

Vågen var "snäll" denna morgon ..."bara" +1hg sen sist...vilket gjorde mig nöjd ..med tanke på hur jag har det f.n.

Idag är en full-dag...vi börjar vår årliga vita månad

( i år får gubben hänga på )  ...och samtidigt drar ner vi på allt onödigt skräp. 

Inget bröd...bara mina kikärtsdito om jag vill ha. JAG drar in på det mesta faktiskt...inte minst portionerna. Jag vet ju hur jag ska göra...

Jag ska också äntligen få ett läkarbesök idag ...där jag vill bli rejält genomgången...för nu har jag UVI igen....och molande känsla i buken, ömma muskler runt höfterna och  ner i låren samt ryggont sedan en tid.

Jag tränar inte , mera än att jag fixar på min loppis och sköter hemmet...så ingen träningsvärk av det precis.

Håll en tumme för mig...yes

Håller alla tummar för digheartyes